eitaa logo
سُـڪوت
105 دنبال‌کننده
547 عکس
554 ویدیو
7 فایل
بِسم‌اللّٰھ‹🤍- همھ‌چےاز1404/4/4شࢪو؏‌شد- کپی‌؟ با ذکر 1 صلوات برای سلامتی امام زمان
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️شخصی به نزد آیت الله شاه آبادی ،استاد حضرت امام آمد و گفت : من از نماز خواندن لذت نمی‌برم .به برخی از گناهان هم علاقه دارم! آیا ذکری هست که... آیت الله شاه آبادی بلافاصله گفت: شما موسیقی حرام گوش میکنی؟ طرف یکباره جا خورد و حرف ایشان را تایید کرد. آیت الله شاه آبادی گفت: ذکر لازم نیست.موسیقی حرام را ترک کنید .صدای حرام انسان را به گناهان علاقه‌مند و در نتیجه از نماز دور و بی‌علاقه کرده و راه حضور شیطان را فراهم میکند .
سُـڪوت
انشاالله اگه خدا بخواد از امروز در باب سه دسته از شبهات رایج قشر نوجوان و جوان مطالبی از کتاب بی‌پرد
دوم : در ایران به دلیل اینکه در دوران مدرسه دختران و پسران از هم جدا هستند ،در محیط های مختلف دیگر مثل دانشگاه ،اموزشگاه های مختلط و... مثل عقده ای ها رفتار میکنند و به سمت روش های غلط در رابطه میروند .☄
سُـڪوت
#شبه_ دوم : در ایران به دلیل اینکه در دوران مدرسه دختران و پسران از هم جدا هستند ،در محیط های مختلف
پاسخ: جاذبه بین جنس زن و مرد وجود دارد و با مختلط کردن محیط مدرسه در سنین پایین تر از بین نمی‌رود ،بلکه آسیب های روابط غلط را به سنین پایین تر که افراد در کنترل هیجانات ضعیف تر عمل میکنند ،میکشاند . همان طور که این اتفاقات در جوامعی که در سنین پایین مختلط هستند رخ می‌دهد و به همین دلیل ،شاهد گرایش روز افزون جوامع غربی به مدارس و اماکن تک جنسیتی هستیم . لطفاً برای تکمیل پاسخ منابع را مطالعه کنید . {اطلاعات تکمیلی مطالب بالا } «تفکیک جنسیتی در اماکن آموزشی : تعداد مدارس تک جنسی آمریکا از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۰ ،،،بیست و هفت برابر شده و همچنان رو به افزایش است.🖇 [ منبع : روزنامه واشنگتن پست ،۱ ژوئن ۲۰۰۸ ] ادامه👇🏻 ۲۰۰مدرسه ابتدایی در اسرائیل و اکثر مدارس خصوصی قشر مرفه کشور انگلستان و آمریکا تک جنسیتی است .🖇[ منبع: روزنامه صهیونیستی هاآرتص ،سال تحصیلی ۲۰۱۲،۲۰۱۱شورای تحصیلات مذهبی وزارت آموزش اسرائیل طرح تفکیک جنسیتی در مدارس ابتدایی را تصویب کرد ، پایگاه اطلاع رسانی رهیافتگان ] ♥️کتاب بی‌پرده با حجاب ،چالش۲۹ ،صفحه ۶۳ و کتاب جواهرانه
یکی از ویژگی های شهید ابراهیم هادی که در برخورد با افراد مختلف در نظر میگرفت ،« مثبت اندیشی » بود .در روایات آمده است که بالاترین درجه ایمان،این است که خودت را از تمام مردم پایین تر ببینی.همچنین در برخورد با هرکسی به نکات مثبت آن شخص توجه کنی . کتاب شهید ابراهیم ـــهادی ،صفحه ۱۴۵🍃
امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: هر که به مسجد رفت و آمد کند از موارد زیر بهره‌مند می‌شود« ۱ برادری که درراه خدا با او رفاقت کند ، ۲ علمی تازه ، ۳ رحمتی که در انتظارش بوده ، ۴ پندی که از هلاکت نجاتش دهد ، ۵ سخنی که موجب هدایتش شود و ۶ ترک گناه »💔❤️‍🩹
هدایت شده از یه‌آدم..!)
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو شیعه خونه ی امام زمان ادعامونم میشه ..
پاسخ: در یک جامعه سالم و با ایمان ،نگاه بد و ایجاد مزاحمت نکردن وظیفه مردان است؛ همانطور که رعایت پوشش و رفتارهای عفیفانه وظیفه بانوان است.در قرآن کریم سوره نور آیه ۳۰ ،ابتدا به مردان در رابطه توصیه میشود به حفظ نگاه و عفاف و سپس در آیه بعد به زنان در مورد کنترل نگاه و رعایت حجاب توصیه میشود. از نظر علمی نیز حساسیت مردان به محرک های بینایی ،خیلی بیشتر از زنان است و آستانه تحریک پذیری مردان خیلی پایین تر از زنان است . سه حالت زیر را در نظر بگیرید : ۱: در جامعه ای که مردان نگاهشان را کنترل نمی‌کنند و زنان حجابشان را،چه کسی بیشتر آسیب میبیند؟؟ ۲: در جامعه ای که زنان پوشیده و باحجاب اند ،مردان هرزه چه بهره ای از چشم چرانی خود خواهند برد و چه زیانی به زنان می‌رسد ؟؟ ۳: فرمان خدا برای انسان ،کنترل نگاه « به خصوص برای مردان » و رعایت عفاف و پوشش « به خصوص از جانب زنان » است تا جامعه سالم و عفیف بماند. باز در اینجا اشاره میشود به جمله خانم وندی شلیت ( نویسنده آمریکایی) که میگوید : چطور میتوان انتظار داشت مردان محترمانه رفتار کنند ،در حالیکه تعداد زیادی از زنان با نوع پوشش و رفتار خود دائما پیام میفرستند که لازم نیست این گونه باشد [ فمنیسم در آمریکا،سال ۲۰۰۳ ] در شبه بعدی پاسخ این پرسش کامل تر میشود.🙃🌱 کتاب بی‌پرده با حجاب ، چالش۴۸ ،صفحه ۸۰
امام صادق علیه‌السلام فرمودند:« هر کار نیکی که بنده ای انجام میدهد در قرآن ثوابی برای آن مشخص است؛ مگر نماز شب! زیرا آنقدر پر اهمیت است که خداوند ثواب آن را معلوم نکرده و فرموده :« پهلویشان از بستر ها جدا میشود و هیچکس نمی‌داند به پاداش آنچه کرده‌اند چه چیزی برای آنها ذخیره کرده‌ام .»❣
همیشه آیه «و َجَعَلنا مِن بَینِ أَیدِیهِم س‍َدًّاوَ مِن خَلفِهِم سَدًّا فَأَغشَینَٰهُم ف‍َهُم لَا یُبصِرُونَ🌿» را زمزمه میکرد .یکبار گفتم : آقا ابرام ،این آیه برای محافظت در مقابل دشمن است ،اینجا که دشمن نیست! ابراهیم نگاه معنی. داری کرد و گفت دشمنی بزرگتر از شیطان هم وجود دارد !؟» کتاب سلام بر ابراهیم✨