هدایت شده از یادت باشد ...
یکی از اعضا نوشته ، آخه روزه ای که من رو از همه چی بندازه ، بی حال و خسته و خابالو ... بشم ، چه ثوابی داره ؟
ببین خدا میدونست کم میاری ، گفت : بنده ی من ، تو بخواب ، ثوابش با من ...
📝خدا گفته روزه بگیر ...
تو بگو چشم ...
حله ؟
@yadet_basheeee | یادت باشد
خدایا!
از عملی که با خواسته ات مخالفت میکند،
یا مرا از عرصه محبتت بیرون میبرد،
مانند
اندیشه های غیر منطقی قلبم،
نگاه های چشمم،
و گفته های بی جای زبانم،
به درگاهت توبه میکنم ؛
توبه ای که هر یک از اندامم به سهم خودش از کیفرت سالم بماند،
و از سختگیری های دردناکت که متجاوزان از آن میترسند،
در امان قرار گیرد. ❤️🩹
| صحیفه سجادیه |
[دعای 31 ]