eitaa logo
سُـڪوت
105 دنبال‌کننده
542 عکس
552 ویدیو
7 فایل
بِسم‌اللّٰھ‹🤍- همھ‌چےاز1404/4/4شࢪو؏‌شد- کپی‌؟ با ذکر 1 صلوات برای سلامتی امام زمان
مشاهده در ایتا
دانلود
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
: باید احیای لیالی قدر امسال را در خیابان‌ها برگزار نموده و برای ظهور استغاثه کنیم.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
شب قدره آقاجان راه نداره برگردی؟ عَلَی الدُّنیَا بَعدَکَ العَفَا...
هدایت شده از یادت باشد ...
شب قدر ... میدونی باید چجوری این شب رو به بهترین نحو بگذرونی ؟ روال همه ی مردم ، دعای جوشن کبیر هست + قرآن سر گذاشتن و چندین رکعت نماز ... اما روال من چیه ؟ من عادت ندارم دنبال لفظ بگردم ... دنبال اینم نیستم که بگم چی ثوابش بیشتره ، اونو به زور انجام بدم ... مخاطب یجوری خابالو جوشن کبیر میخونه که هیچیش رو نمیفهمه ... دلم میخواد با قلب بشینم سر سجاده و با دل پیش برم ... ساده اما دلی ... ساده اما با عشق ... قبل از هر چیزی من زیر سایه ی خدا ... ساده ، دلی ، رفاقتی ، با خدا حرف میزنم ... از یه سالی که گذشت ... از خوبیاش ، از تلخیاش ، از گناهام ، از قدم های خیری که برداشتم و .... حرف میزنم ... انگار من دقیقا نشستم رو به روی خدا ... قابل وصف نیست ، اما چجوری میشینی رو به رو مخاطب زمینی ، چشم در چشم باهاش حرف میزنی ؟ دقیقا همینطور بشین و حس کن نگاه خدا در راستای نگاه توعه ... ▪️بعدش ذکر سلام به اهل بیت و شهدا و ...‌ [طبق پویش روضه خانگی] ▪️بعد ، دلی ۱۴ بار ذکر الحمدلله با دلیل میگم ... الحمدلله به خاطر ............. خدایا شکرت بابت اون اتفاق .... ▪️دلی ۱۴ بار ذکر استغفرلله با دلیل میگم ... استغفرلله به خاطر ...... خدایا میشه ببخشی ؟ وسطاش مداحی گوش میدم ... برا خدا مینویسم ... برای اهل بیت می نویسم ... یا هم لفظی کنج اتاق ، حرف میزنم ... ▪️برا ۱۴ نفر ، دلی دعا میکنم ... ▪️برا ۱۴ اتفاق راجب خودم از خدا درخواست میکنم ... اینکه رزق نگاهم بشه لبخند امام زمان ... رزق قلبم بشه ، محبت محمد و آل محمد ..‌. و .... برای خودم دعا میکنم ... بعد از اینکه پله پله دل آماده شد ، قلب آماده شد ، به خدا و اهل بیت وصل شد ، تازه میرم سراغ مفاتیح و اعمال شب نوزدهم و قرآن سرگذاشتن ... ته ته تهش میرم سراغ دعای جوشن کبیر ... کامل نمیخونم ... ۱۰ تا ، ۲۰ تا ، یه تعداد فراز میخونم ، اگه بتونم ترجمه شم میخونم ... و در آخر میرم سراغ بحث اصلی شب قدر یعنی امام زمان ... حرف زدن باهاش ... اینکه چه کاری ازم برمیاد ... اینکه چجوری بشم دلیل لبخندش و .... پس خواهش میکنم ازت ، شب قدر یهویی نرو سراغ مفاتیح ... چون جز ثواب ، چیزی نصیب قلبت نمیشه ..‌ شب قدر ، شب دارایی قلبه ‌... پس خوب رقم بزن ... @yadet_basheeee | یادت باشد
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ترامپ اومد اقای‌خامنه‌ای رو حذف کنه، دستش خورد آپدیت شد .😂
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا