eitaa logo
سُـڪوت
105 دنبال‌کننده
548 عکس
555 ویدیو
7 فایل
بِسم‌اللّٰھ‹🤍- همھ‌چےاز1404/4/4شࢪو؏‌شد- کپی‌؟ با ذکر 1 صلوات برای سلامتی امام زمان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سُـڪوت
شما چهل روز دائم الوضو باشید خواهید دید که درهای رحمت خداوند چگونه یک به یک در مقابل شما باز خواهد شد. نمازهای واجب خود را دقیق و اول وقت بخوانید، خواهید دید که چگونه درهای خداوند در مقابل شما باز خواهد شد.
فقط باید صبوری و دعا کرد. البته به هیچ وجه نباید خیابان ها رو رها کرد. انشاالله که خیر باشه برای کشورمون
خیابان فراموش نشود! امشب حتما پر توان مثل شبای قبل خانوادگی بیاید تو تجمعات! هر تحلیلی رو نمیشه نوشت... ولی شاید خیابون خالی شد مزدورانشون ریختن تو خیابون و راه حمله زمینی رو برای اونا هموار کردن این 5 درصد از 100 درصده هیچ کشوری رو با بمب و موشک نمیشه نابود کرد هر کشوری برای نابودی از درون باید متلاشی بشه... @ir_mohebin
هدایت شده از یادت باشد ...
دعا کنید امشب اتفاق بهتری رقم بخوره .... 👈خدا سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمیده ، مگر خودشون تغییر بدن ... شما صدتا تعهد از ترامپ بگیر ، وقتی اون حتی پای حرف خودش واینمیسته ، به چی دلخوشیم ؟ اگه با آتش بس پیش بریم ، یعنی یه پیروزی که معلوم نیست چندماه دیگه تو جنگیم ... دشمن ، دشمنه ... اون منتظر یه فرصت بود ... @yadet_basheeee | یادت باشد
هدایت شده از یادت باشد ...
در هر صورت امشب ما هستیم در 👇 خیابان ...
زمان: حجم: 1.3M
میگن اگه یه دفعه دستور رسمی از امام برای مذاکره صادر بشه، شما مطالبه‌گران ضایع نمی‌شید؟🤦‍♂️ 🆔 @aamerin_ir
حضور مردم ....
هدایت شده از محبین
مراقب فتنه پرچم سفید باشید برخی از مزدوران داخلی و منافقین می خواهند با حضور در تجمعات مردمی و افراشتن پرچم سفید ، اینچنین وانمود کنند که مردم ایران متقاضی آتش بس و صلح هستند و مسیر را برای دشمن هموار نمایند. هر جا چنین افرادی را دیدید فورا به ۱۱۴و یاپلیس اطلاع دهید. @ir_mohebin
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ دیر بجنبیم، تحمیل انجام شده! 📌«ما در ساعات سکوت امامیم؛ خاک عالم بر سر تو که منتظری ببینی آقا آتش‌بس را می‌پذیرد یا نه!» 🎤برشی از سخنرانی جنگ ۱۲روزه؛ به‌روایت شهید جنگ رمضان، دکتر سهیل کیارش 🤲شادی روح بلندش صلوات ✾‌✾࿐ ⃢🇮🇷༺@helmin110
کیست جز گریه به دلتنگی ما رحم کند؟
همیشه می‌فرمود به مذاکره با آمریکا بدبینم. ❌نفهمیدند، نمی‌فهمند و نخواهند فهمید...