سُـڪوت
دوست داشتم دلیل تغییر نام کانال رو بنویسم
به نظرم میشه گفت نصف «خود سازی»
کنترل زبان برای انسان هست.
اینکه آره غیبت نکن ،
تهمت نزن،
دروغ نگو،
مسخره نکن ،
فحش نده،
یک چیزی نگی ناراحت بشه و...
خلاصه که باید مراقبت بشه از آنچه گفته میشه و حتی در این باره زیاد حدیث داریم مثلا
امام علی علیه السلام:«هر که سخن بسیار گوید،>خطایش بسیار شود و
هر که خطایش بیشتر شود> شرم و حیایش کم شود ،
و هر که شرم و حیایش کم شود >پارسایی اش کاهش یابد
،و هر که پارسایی اش کم شود> دلش بمیرد ،
و هر که دلش بمیرد> به آتش رود .»
#سکوت
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_b8bwxau&btn=ناشناس
نظرتون رو درباره ی نام کانال برامون بنویسید.✨🌱
بــهترینشــهادت:)
شهیدابراهیمهادی:
خیلیدوستدارمشهیدبشم
اماخوشگلترینشهادترومیخوام
جایبمونیکهدستاحدیبهتنرسه
کسیتوروهمنشناسهخودتباشیوآقا
مولابیادسرتوبهدامنبگیره
اینخوشگلترینشهادت
دلممیخادجوریشهیدبشم
کهکسیبهزحمتنیوفته
حتییهوجبازخاک
اینمملکترواشغالنکنن
هیچحرفیازمنباشه...!
گــمنام،گــمنام...💔
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعوتید به ،
زیارت شبانه و بارانی
#رفیق_شهیدم ♥️
#یادمان_پرواز 🕊
«ارزش سکوت »
از کلام امیرالمومنین علیهالسلام:
آنچه نمیدانی مگو ،
بلکه همهٔ آنچه را که میدانی نیز مگو ،
زیرا خداوند بزرگ بر اعضاء بدنت چیزهایی را واجب کرده که از آنها در روز قیامت بر تو حجّت آورد .
<حکمت ۳۸۲>
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتی اگر تمام جهان با تو هم قدم باشند، بدون خدا به مقصد نخواهی رسید!