eitaa logo
سُـڪوت
105 دنبال‌کننده
548 عکس
555 ویدیو
7 فایل
بِسم‌اللّٰھ‹🤍- همھ‌چےاز1404/4/4شࢪو؏‌شد- کپی‌؟ با ذکر 1 صلوات برای سلامتی امام زمان
مشاهده در ایتا
دانلود
تلخ ترین حقیقت زندگی من اینکه که نتونستم تا الان لیاقت دیدن حرمت رو پیدا کنم مولای من ...💔💔💔
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ابراهیم می‌گفت :«این دعواها و مشکلات خانوادگی را ببین .بیشتر به خاطر اینکه کسی گذشت نداره،بابا دنیا ارزش این همه اهمیت دادن نداره .آدم اگه بتونه توی این دنیا برای خدا کاری کنه ارزش داره.🦋» شهید ابراهیم ـــهادی
سُـڪوت
انشاالله اگه خدا بخواد از امروز در باب سه دسته از شبهات رایج قشر نوجوان و جوان مطالبی از کتاب بی‌پرد
دوازدهم : هرکس رو در قبر خودش میزارن؛ عیسی به دین خود،موسی به دین خود .به زور امر به معروف و نهی از منکر که نمیشه مردم رو بهشتی کرد ☄
پاسخ :« مسئله قبر نیست ،مسئله سلب امنیت روانی جامعه و آرامش خانوادگی است.حرف امر به معروف و نهی از منکر ،حرف مرگ نیست ،حرف زندگی سالم و آرام است .فلسفه این حکم به زور بهشتی کردن مردم نیست ،بلکه کمک به بهشتی شدن و جلوگیری از رفتارهای اجتماعی است که فضای جهنمی شدن مردم جامعه را به وجود می‌آورد . آیا هیچکدام از اعمال و رفتار ما به دیگران ربطی ندارد ؟ وقتی رفتارهای ما بر دیگران تاثیر دارد ،پس به طور مسلم به آنها ارتباط دارد ،مثل فردی که در کشتی میگوید: من فقط جایی که خودم نشسته ام رو سوراخ میکنم . و از طرفی امربه معروف و نهی از منکر از واجبات الهی است و در روایات اسلامی ترک آن نشانه اعلان جنگ با خدا و مایه نزول بلا مطرح شده . رسول اکرم :« اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک کنید ؛ عذاب همه شما را فرا خواهد گرفت.🌪🌫 کتاب بی‌پرده با حجاب ، چالش ۳۸ ،صفحه۷۳
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اگه رفتی،رسیدی ....
زبان ،کلید ورود به هفتاد گناه... و سکوت، کلید ورود به تقوا... شبتون در پناه حق🌌
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+وقتی‌میپرسن‌احساست‌با حجاب چیه !؟'😌ِ💚ً✨️ِ.
ابراهیم ـــهادی در زمانی که در میان اهل دنیا حضور داشت ،به خواهران و بستگانش در مورد حجاب بسیار تذکر میداد . ابراهیم به خواهرش می‌گفت:« چادر یادگار حضرت زهرا (سلام الله..) است.ایمان یک زن وقتی کامل میشود که حجاب کامل را رعایت کند .اگر میخواهید الگویتان حضرت زهرا ( سلام الله..) باشد،باید کاری کنید که ایشان از شما راضی باشند.» حالا خاطراتی از بین پیام ها و ایمیل ها که این خاطرات نشان دهنده این است که هنوز هم اهمیت به حجاب در رفتار ابراهیم ادامه دارد !❣از بخش تاج بندگی برای شما گذاشته میشود🌹👇🏻
خاطره :« آشنایی من با این شهید بزرگوار اینگونه شروع که من به طور اتفاقی تو فضای مجازی مطالب و عکس های شهید هادی رو می‌دیدم.اوایل از آدم های مذهبی متنفر بودم!😐برای همین به شدت از نگاه به تصویر ایشان معذب بودم،طوری که نخونده متن و عکس رو رد میکردم.فقط از میان مطالب فهمیدم کتاب سلام بر ابراهیم ،معرف این شهید پهلوان است.خیلی اتفاقی همسرم کتابش را برایم آورد و کمی تعریف کرد من هم یک روز که کاری نداشتم شروع کردم به خواندنش ،ولی همچنان از نگاه روی جلد کتاب معذب بودم! نحوه نگارش طوری بود که خسته نمی‌شدم از طرفی میخواستم بدونم آخرش چه میشود ؟ کتاب رو خوندم ،چند بار .با خاطراتش خندیدم و گریه کردم.هربار بهتر از قبل فهمیدم که چه شخصیت مثبتی دارد .من تا حدودی با شهید آشنا شدم و به دوستانم توصیه کردم کتاب رو بخونن .تا اینکه یک روز رفتم بهشت زهرا ( سلامه الله..) البته که من اون موقع با اینکه تاکید شهید روی مسئله حجاب. رو فهمیده بودم اصلا حجاب درستی نداشتم و همان طور رفتم به بهشت زهرا ( سلام الله..) قطعه ۲۶ رو زیر و رو کردم به خود شهید قسم هیچ اثری از شهید هادی نبود! چندین بار کل قطعه را گشتم ولی پیدا نکردم تو گوشی نگاه کردم دیدم نوشته قطعه ۲۶ ... از یک سرباز پرسیدم .گفت ما شهید هادی اینجا نداریم !! بعد از یک ساعت گشتن نتونستم شهید رو زیارت کنم برگشتم منزل.تو راه خیلی دلم گرفت و گریه کردم ،حس کردم شهید. نخواسته من. و ببینه .چندماه گذشت و اتفاقی در زندگی من پیش آمد .تصمیم گرفتم و رسیدم به خدا ! من محجبه و اهل نماز شدم.اولین باری که چادر سر کردم،رفتم بهشت زهرا ( سلام الله..) گفتم میرم که به شهید هادی قول بدم که حجابم رو رعایت میکنم.خدا رو شاهد میگیرم وقتی رسیدم قطعه ۲۶ دقیقا جایی که قبلاً ماشین. و پارک کرده بودم ایستادم.تصویر بزرگ شهید هادی ،در بالای مزار یاد بودش در مقابل من بود! خدا می‌دونه چه حالی داشتم.من دفعه قبل وجب به وجب اون قسمت رو گشته بودم اما حالا... فکر میکنم شهید هادی دوست نداشتن من رو با اون وضع ببینه.💔 و این شروع انقلاب ابراهیم برای من بود.من همه جا نام و مرام او را فریاد میزنم افتخار می کنم که شهید هادی باعث خدایی شدن من شد.✨🫀 شهید ابراهیم ـــهادی