خاطره :« آشنایی من با این شهید بزرگوار اینگونه شروع که من به طور اتفاقی تو فضای مجازی مطالب و عکس های شهید هادی رو میدیدم.اوایل از آدم های مذهبی متنفر بودم!😐برای همین به شدت از نگاه به تصویر ایشان معذب بودم،طوری که نخونده متن و عکس رو رد میکردم.فقط از میان مطالب فهمیدم کتاب سلام بر ابراهیم ،معرف این شهید پهلوان است.خیلی اتفاقی همسرم کتابش را برایم آورد و کمی تعریف کرد من هم یک روز که کاری نداشتم شروع کردم به خواندنش ،ولی همچنان از نگاه روی جلد کتاب معذب بودم! نحوه نگارش طوری بود که خسته نمیشدم از طرفی میخواستم بدونم آخرش چه میشود ؟
کتاب رو خوندم ،چند بار .با خاطراتش خندیدم و گریه کردم.هربار بهتر از قبل فهمیدم که چه شخصیت مثبتی دارد .من تا حدودی با شهید آشنا شدم و به دوستانم توصیه کردم کتاب رو بخونن .تا اینکه یک روز رفتم بهشت زهرا ( سلامه الله..) البته که من اون موقع با اینکه تاکید شهید روی مسئله حجاب. رو فهمیده بودم اصلا حجاب درستی نداشتم و همان طور رفتم به بهشت زهرا ( سلام الله..)
قطعه ۲۶ رو زیر و رو کردم به خود شهید قسم هیچ اثری از شهید هادی نبود! چندین بار کل قطعه را گشتم ولی پیدا نکردم تو گوشی نگاه کردم دیدم نوشته قطعه ۲۶ ...
از یک سرباز پرسیدم .گفت ما شهید هادی اینجا نداریم !! بعد از یک ساعت گشتن نتونستم شهید رو زیارت کنم برگشتم منزل.تو راه خیلی دلم گرفت و گریه کردم ،حس کردم شهید. نخواسته من. و ببینه .چندماه گذشت و اتفاقی در زندگی من پیش آمد .تصمیم گرفتم و رسیدم به خدا ! من محجبه و اهل نماز شدم.اولین باری که چادر سر کردم،رفتم بهشت زهرا ( سلام الله..)
گفتم میرم که به شهید هادی قول بدم که حجابم رو رعایت میکنم.خدا رو شاهد میگیرم وقتی رسیدم قطعه ۲۶ دقیقا جایی که قبلاً ماشین. و پارک کرده بودم ایستادم.تصویر بزرگ شهید هادی ،در بالای مزار یاد بودش در مقابل من بود!
خدا میدونه چه حالی داشتم.من دفعه قبل وجب به وجب اون قسمت رو گشته بودم اما حالا...
فکر میکنم شهید هادی دوست نداشتن من رو با اون وضع ببینه.💔
و این شروع انقلاب ابراهیم برای من بود.من همه جا نام و مرام او را فریاد میزنم افتخار می کنم که شهید هادی باعث خدایی شدن من شد.✨🫀
#کتاب_سلام_بر_ابراهیم
شهید ابراهیم ـــهادی
هر زمان که تهران بودیم برنامه شب های جمعه آقا ابراهیم زیارت حضرت عبدالعظیم بود. میگفت:« شب جمعه شب رحمت خداست .شب زیارتی ابا عبدالله علیه السلام است.همه اولیاء و ملائک میروند ،کربلا ما هم جایی میرویم که ائمه گفته اند : ثواب زیارت کربلا را دارد .🌱
#کتاب_سلام_بر_ابراهیم
شهید ابراهیم ـــهادی
هدایت شده از محبین
از امام صادق علیه السلام نیز نقل شده: هر کس این سوره را در هر شب جمعه بخواند کفاره گناهان ما بین دو جمعه خواهد بود.
#فور
@ir_mohebin
327.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرین شب جمعه ماه محرم
شاید هم
اخرین محرم عمر ما باشه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#امام_حسین #محرم