eitaa logo
سُـڪوت
105 دنبال‌کننده
548 عکس
555 ویدیو
7 فایل
بِسم‌اللّٰھ‹🤍- همھ‌چےاز1404/4/4شࢪو؏‌شد- کپی‌؟ با ذکر 1 صلوات برای سلامتی امام زمان
مشاهده در ایتا
دانلود
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چهاردهم: انتخاب هر کس محترمه! عیسی به دین خود؛ موسی به دین خود ⁉️چرا اسلام گفته امر به معروف کنید؟ پاسخ: در کلیپ😊🌹
یه دعای کوتاه میکنم آمین بگید: خدایا تک تک صهیونیست‌ها با گرسنگی و تشنگی از دنیا برن @ir_mohebin
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اونایی که نمیتونن اربعین برن ببینن !
ابراهیمی که همه از تقوای چشمش حرف میزدیم،یک روز بهش گفتم( همسر شهید) :« تو از طریق همین چشم هایت شهید میشی .» گفت: چرا؟ گفتم: چون خدا به این چشم ها هم کمال داده هم جمال .♥️ ابراهیم چشم های زیبایی داشت .خودش هم می‌دانست ،شاید به خاطر همین بود که هیچ وقت آرام بماند ! یا سرخ از اشک دعا و توبه ،یا سرخ از خستگی روزهای جنگیدن و نخوابیدن .میگفتم : من یقین دارم این چشم ها تحفه ای است که تو در درگاه خدا خواهی داد .همین هم شد ،خیلی ها می‌آمدند از من می‌پرسیدند : این برادر همت چه کار میکند که نمی‌خورد زمین؟! به نظرم این خیلی با ارزش است که آدم ،حق عضوی از بدنش را این طوری ادا کند به درگاه خدا .✨ تا به حال با خودمون فکر کردیم ،چشمان ما مال کیست ⁉️ شهید ابراهیم همت
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
زندگی عاشقانه ی شهید همت ،فرمانده لشکر محمد رسول‌الله (ص) همسرش میگوید: یک روز قبل عقد بود که ابراهیم به من گفت: اگر اسیر شوم یا مجروح باز هم حاضرید با من زندگی کنید؟ گفتم : من این روزها فقط فهمیده‌ام که آرم سپاه را باید خونین ببینم .یک انگشتر ساده عقیق به عنوان حلقه ی ازدواج برای ابراهیم خریدیم ،ولی او خیلی مقید بود که حتما دستش باشد ،طوری که وقتی شکست ،فکر کنم در عملیات خرمشهر ،رفت با همان عقیق و همان مدل ،یکی دیگر خرید ،دستش کرد و آورد نشانم داد ،میگفت:« این حلقه ،سایه یک مرد یا یک زن است تو زندگی مشترکشان ؛ من دوست دارم سایه ی تو همیشه همراهم باشد .💍♥️ شهید ابراهیم همت
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فراق، سهم دل‌هایی شد که عاشقانه ماندند... روایت همسر فدایی اسلام و وطن، مصطفی غریب از لحظات تلخ روز خاکسپاری💔 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اللهُمَ عَجِّلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج ✨
«شهیده مریم فرهانیان» خواهرش تعریف میکرد :« یه روز تو هوای گرم خوزستان تو خونه بودیم ولی مریم تو یکی از اتاق های خونه که کولر نداشت و خیلی گرم و دم کرده بود ،داشت نماز میخوند .پرسیدم: مریم چرا اینجا ؟! از اتاق بیا بیرون؛ کولر هست ،هوا خنک تره ،ولی مریم قبول نمی‌کرد ،میگفت : الان رزمنده ها تو سنگرها ،حتی سقف بالای سرشون نیست،چه برسه به پنکه و کولر ،حالا من تو این اتاق که سقف هم داره نماز بخونم ،چی میشه ؟ (سوال:«_خب حالا اونا تو هوای داغ یا سرد باشن چه سودی به حال رزمنده ها داره؟؟ توی اون شرایط،این دختر ها هر کاری از دستشون بر می اومد ،برای رزمنده ها و مردم انجام میدادن ،ولی این جوری رو نفس خودشون هم کار میکردن. خودسازی ،اراده ی آدم رو قوی می‌کنه .روح آدم رو بلند می‌کنه این جوری آدم های قوی و خودساخته هیچ وقت تابع شرایط نمیشن که هیچ ،میان شرایط رو به اون سمتی تغییر میدن که فکر میکنن درسته.»🪴) کلا مریم برای تربیت خودش تنبیه های خاصی گذاشته بوده،مثلا یک دفعه دیده بودنش که رفته بوده روی لوله های داغ نفت خوزستان قدم می‌زده .بعداً تو خاطراتش خوندم نوشته : غافل شده بودم،بایدمیرفتم تا یادم بیاید چه آتشی در آن دنیا در انتظارم است!» شهیده مریم فرهانیان
«بخشی از وصیتنامه شهیده مریم فرهانیان: سعي كنيد خود را بشناسيد كه اگر خود را بشناسيد خدا را شناخته ايد. در هيچ كاري خدا را از ياد نبريد. و همواره به ياد خدا باشيد و با هم به مهرباني رفتار كنيد. امام زمان را از ياد نبريد. همواره به فكر امام زمان باشيد. همواره در راه اسلام باشيد و براي تحقق بخشيدن به آرمان اسلام بكوشيد و به قدرت الهي توجه داشته باشيد كه بالاتر و با عظمت تر از تمام قدرت هاست. هيچ وقت قدرت خدا را از ياد نبريد و سعي كنيد كه هر چه بهتر تزكيه نفس كنيد.🦋.»
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
از سوال های رایج که من به وابسته یکی از دوستانم رفتم دنبال جوابش ،در حیطه شهدای گمنام هست ! پانزدهم : از کجا معلوم این شهدای گمنام ایرانی هستند و اجساد کشته های عراقی ها نیستند؟☄