وصـال
عکسی که گرفتی و میزاره پروفش؟؟ بهترینننننن حسیییی که تجربهههه کردمممم
از میزان هنرمندی
خانم z²✨😁
خوشبختی...
کلمه عجیبی ست!
هربار که به آن فکر میکنم و حرف به حرف آن را در ذهنم مرور میکنم تنها به هزاران سوال بی جوابی میرسم که فقط خودم میتوانم جواب آن هارا بیابم!
همیشه در ذهنم سوالاتی از خود میپرسم که: من در کجا میتوانم به دنبال خوشبختی خود بگردم؟
یا حتی به این فکر میکنم که آیا من در زندگی ام خوشبختی واقعی را احساس کردم؟
نه حسی که هنگام خوردن بستنی به من دست میدهد
من به دنبال حسی هستم که با جریانی آرام بیاید و مانند نوازش دستی بر قلب و روحت بکشد و آن را از گرد و غبارهای زندگی بزداید!
اگر از دانش آموزی بپرسند خوشبختی یعنی چه، قطعا جواب میدهد: ای کاش امتحان هارا آسان تر میگرفتند!
اگر از بچه ای کوچک بپرسید از این دنیا چه میخواهی، او میگوید تعداد زیادی شکلات!
همچنین اگر از رفتگر محل همین هارا بپرسید به حتم او میگوید، چه خوب میشد مردمی بودند که ملاحظه مارا میکردند!
دنیا همین است!
همه آدم ها دنبال چیزهایی میگردند که آن را ندارند و فکر میکنند اگر آن را به دست بیاورند خوشبخت ترین انسان در این جهان فانی میشوند!
وصـال
عکسی که گرفتی و میزاره پروفش؟؟ بهترینننننن حسیییی که تجربهههه کردمممم
و همچنان منتظر می مانم برای به دست آوردن آرزوهایی محال
میشه گفت اره دیگه ..
سه سال پیش .. حیف شد چقدر زود گذشت ..
یک کلیپی دیدم خیلی خوب بود از اون موقع یادمه و همیشه سعی میکنم همونو و انجام بدم ؛ میگفت:
همیشه آماده باش که تنهایی خودتو نجات بدی،بعضی آدما یکدفعه عوض میشن
چهارشنبه براشون مهمی پنجشنبه براشون هیچی نیستی ! آدما ممکنه هر لحظه ترکت کنن پس تنها بودن رو یاد بگیر! و گرنه بهت یاد میدن
و چقدر جالب که چهارشنبه بودی و پنجشنبه رفتی بماند به یادگار آخرین کسی که فکر نمیکردم تموم شی {آبان ماه پنجشنبه،چهارصد و دو }
کَندم ازت قلبم درد گرفت ولی مغزم آروم
دلم واست تنگ میشه اندوه تابستانی ..