وصـال
عکسی که گرفتی و میزاره پروفش؟؟ بهترینننننن حسیییی که تجربهههه کردمممم
و همچنان منتظر می مانم برای به دست آوردن آرزوهایی محال
میشه گفت اره دیگه ..
سه سال پیش .. حیف شد چقدر زود گذشت ..
یک کلیپی دیدم خیلی خوب بود از اون موقع یادمه و همیشه سعی میکنم همونو و انجام بدم ؛ میگفت:
همیشه آماده باش که تنهایی خودتو نجات بدی،بعضی آدما یکدفعه عوض میشن
چهارشنبه براشون مهمی پنجشنبه براشون هیچی نیستی ! آدما ممکنه هر لحظه ترکت کنن پس تنها بودن رو یاد بگیر! و گرنه بهت یاد میدن
و چقدر جالب که چهارشنبه بودی و پنجشنبه رفتی بماند به یادگار آخرین کسی که فکر نمیکردم تموم شی {آبان ماه پنجشنبه،چهارصد و دو }
کَندم ازت قلبم درد گرفت ولی مغزم آروم
دلم واست تنگ میشه اندوه تابستانی ..