میشه گفت اره دیگه ..
سه سال پیش .. حیف شد چقدر زود گذشت ..
یک کلیپی دیدم خیلی خوب بود از اون موقع یادمه و همیشه سعی میکنم همونو و انجام بدم ؛ میگفت:
همیشه آماده باش که تنهایی خودتو نجات بدی،بعضی آدما یکدفعه عوض میشن
چهارشنبه براشون مهمی پنجشنبه براشون هیچی نیستی ! آدما ممکنه هر لحظه ترکت کنن پس تنها بودن رو یاد بگیر! و گرنه بهت یاد میدن
و چقدر جالب که چهارشنبه بودی و پنجشنبه رفتی بماند به یادگار آخرین کسی که فکر نمیکردم تموم شی {آبان ماه پنجشنبه،چهارصد و دو }
کَندم ازت قلبم درد گرفت ولی مغزم آروم
دلم واست تنگ میشه اندوه تابستانی ..
329.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلییی قشنگگگ بوددد🥲
فقط نمیدونم من چرا تا حالا این متن رو ندیدم😂