985.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به خدا ، تازه ما قرار گذاشتیم تولد یکی مونو به عنوان کیک هندوانه بخریم..
وصـال
به خدا ، تازه ما قرار گذاشتیم تولد یکی مونو به عنوان کیک هندوانه بخریم..
نکنههه اون یه نفر منمم😂😂🤣🤣