نمیدونم چکار کنم که با کوچکترین احساساتی شدنم اشکم نریزه؛ بعضی وقتها برای بقیه قابل درک نیست.😂
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عکسی که گرفتی و میزاره پروفش؟؟
بهترینننننن حسیییی که تجربهههه کردمممم
اقااااا من به یه نتیجه رسیدم
اینکه نه درونگرام نه برونگرام ..
سنجشگرامممم یعنیییی میسنجممم با کی درونگرا باشم با کی برونگرا