1.89M
چرا صورتیها خطرناکتر از لیبرالها هستند؟!
لایحه عفاف و حجاب محصول و زاده کدام تفکر است؟!
| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم |
💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
♦️آرشیو پرونده ها (اینجا)
https://eitaa.com/parvandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ «مک کی اورتون» یک تولید کننده #عسل در ایالات متحده، آیات قرآن در مورد زنبورها را توضیح داد:
🔹 در #قرآن برای توصیف #زنبور_عسل از افعال مؤنث استفاده شده است درحالیکه زمانی که قرآن نازل می شد، معلوم نبود زنبورهای کارگر ماده هستند.
🔹 شاید این یکی از مهمترین دلایل جنگیدن دنیای غرب با #آیات_قران باشه ،آیات معجزه آسایی که میتونه هر انسان غافلی رو بیدار کنه..
#مبارزه_با_جهل_آخرالزمانی
#آگاه_کردن_مردم
💢ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کانال تحلیل اجتماعی ما را به مخاطبان خود معرفی کنید👇🏻
🏣🔬موسسه پژوهشی طبی بازرگانی سیمرغ:
eitaa.ir/simorghtebb
🔴 واکنش مهدی جمشیدی، نویسنده و پژوهشگر مسائل فرهنگی به موضوع دستکاری در لایحه عفاف و حجاب
✍ لایحهی #حجاب که پس از بازنگریهای مفید و پیشبرنده در کمیسیون #مجلس به تصویب رسیده بود، گویا در محفل اندرونی ریاست مجلس، دچار «دستکاریهای ارتجاعی» و «رقیقسازیهای پنهانی» شده است. اگر نگوییم دوباره پای آقای #قالیباف در میان است، دستکم باید از ایشان پرسید که بر لایحهی اصلاحشده، چه رفته است؟!
#مبارزه_با_منافقان_نفوذی
#مبارزه_با_جاهلان_التقاطی
💢ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کانال تحلیل اجتماعی ما را به مخاطبان خود معرفی کنید👇🏻
🏣🔬موسسه پژوهشی طبی بازرگانی سیمرغ:
eitaa.ir/simorghtebb
7.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️❌ خطر بیخ گوش ماست!
📍بچه بیارم ببرم گداخونه؟
📍اُف بر تحلیلهای پوشکی
🎙بهروایت #محمد_جوانی
#فرزندآوری
#مبارزه_با_جهل_آخرالزمانی
#آگاه_کردن_مردم
💢ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کانال تحلیل اجتماعی ما را به مخاطبان خود معرفی کنید👇🏻
🏣🔬موسسه پژوهشی طبی بازرگانی سیمرغ:
eitaa.ir/simorghtebb
🎙#مصاحبه| رسانه ملی دشمن ستیز شود
▪️متاسفانه ما در رسانه ملی یک نظام نامه مشخص در باب چگونگی طرح یهود و صهیونیسم یا مساله فلسطین نداریم. برای همین بسیاری از تهیه کنندگان به راحتی با بیسوادی خود آب به آسیاب دشمن میریزند.
⚡️سریال مدار صفر درجه با محتوای کاملا جعلی و بی اساس خود در صدد بر آمده بود که تمام یهودیان ایران قبل از انقلاب را ضدصهیونیسم معرفی کند و حتی برای پر رنگ کردن داستان خود یک خاخام از بزرگان یهودی را به دلیل مبارزه علیه صهیونیسم قربانی میکند در حالی که هیچ سندی این ادعا را تایید نمیکند.
📻گفتگو با دکتر علیرضا سلطانشاهی
⏳مدت مطالعه ۶ دقیقه
#دشمن_شناسی
#صدا_و_سیما
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
10.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌با چه روشی استعدادها را پرورش دهیم؟
🔹اگر مدارس کنترل تمایلات را در دانشآموزان افزایش ندهند، چه اتفاقی میافتد؟
🔹پرورش استعداد به تنهایی آسیبزا است!
#تصویری #سال_تحصیلی_جدید
🔍 #مدرسه_خوب #تربیت_فرزند
✅ کانال رسمی علیرضا پناهیان/ عضو شوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/653459456C219897ad4f
@Panahian_ir
.
♻️ شأن مقامات خودشان را در حدی نمیدانند که بخواهند لباسهای برهنه بپوشند!
اما اسلام بدون در نظر گرفتن مقام سیاسی یا رتبه اقتصادی فقیر و غنی، برای همه دختران، شأن و شخصیت قائل شده...
متأسفانه بعضی از دختران فریب خورده ما حاضر شدن شأن خودشان را به اسم "آزادی" بفروشند!
"صدرا"
#مبارزه_با_جهل_آخرالزمانی
#آگاه_کردن_مردم
💢ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کانال تحلیل اجتماعی ما را به مخاطبان خود معرفی کنید👇🏻
🏣🔬موسسه پژوهشی طبی بازرگانی سیمرغ:
eitaa.ir/simorghtebb
7.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
♻️ فرهنگ و تمدن پیشرفته غرب که قرار است انقلاب توهمی زن، زندگی، آزادی ملت مظلوم و از همه جا بیخبر ایران را به آن برساند
#مبارزه_با_جهل_آخرالزمانی
#آگاه_کردن_مردم
💢ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کانال تحلیل اجتماعی ما را به مخاطبان خود معرفی کنید👇🏻
🏣🔬موسسه پژوهشی طبی بازرگانی سیمرغ:
eitaa.ir/simorghtebb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ قبلا خیلی طرفدار آزادی بودم، الان نه!
انتقاد یوتیوبر آمریکایی از سیاستهای اجتماعی لیبرال!
🔻 پرل دیویس، تحلیلگر اجتماعی که بیش از 1.7 میلیون دنبال کننده در یوتیوب دارد، با انتقاد از برخی سیاستهای لیبرالی در جامعه آمریکا، تأکید می کند که «حفظ سلامت جنسی و صیانت از نهاد خانواده در کل جامعه»، مهمتر از آزادیهای فردی است.
‼️بعضی از افراد، بجای توجه به فروپاشی پرشتاب کانون خانواده و نابودی تدریجی، اما آشکار جوامع غربی و کمک به نجات آنها، اصرار دارند که تجربه های تلخ و شکست خورده لیبرالیسم در اروپاوآمریکا را بر جامعه اسلامی_ایرانی ما تحمیل کنند‼️
⁉️از ترویج بی حجابی و تحریک بی حیایی در میان زنان و دختران ایرانی، چه سودی نصیب این افراد خواهد شد؟!
#مبارزه_با_جهل_آخرالزمانی
#آگاه_کردن_مردم
💢ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کانال تحلیل اجتماعی ما را به مخاطبان خود معرفی کنید👇🏻
🏣🔬موسسه پژوهشی طبی بازرگانی سیمرغ:
eitaa.ir/simorghtebb
9.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
♻️ از کشف حجاب سر شروع میشود
🔰آیا با رها کردن موضوع کشف حجاب، جامعه به سمت برهنگی و فحشا نخواهد رفت؟ هر کس چنین تصوری دارد، سخت در اشتباه است. در سال ۱۹۲۰ انقلابی در پوشش غربیها اتفاق افتاد. برای اولین بار مچ و ساق پا نمایان شد.چیزی که تا قبل از آن هرگز دیده نمیشد و آن آغاز به چنین پایانی ختم شد. این آینده سیاه میتواند برای ما رقم بخورد.
#مبارزه_با_جهل_آخرالزمانی
#آگاه_کردن_مردم
💢ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کانال تحلیل اجتماعی ما را به مخاطبان خود معرفی کنید👇🏻
🏣🔬موسسه پژوهشی طبی بازرگانی سیمرغ:
eitaa.ir/simorghtebb
.
♻️ هزینه سازش با ولنگاران به مراتب بیش از هزینه اعمال قانون درباره آنهاست
🔰رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانیهای چند سال اخیر خود فرمودند: هزینه #سازش، هزینه تسلیم، هزینه عدم مقاومت، از هزینه #مقاومت به مراتب بیشتر است؛ هزینه مادّی هم دارد، هزینه معنوی هم دارد.
https://khl.ink/f/42758
1⃣ قطعا این سخن ایشان را نباید در مسائل سیاسی و روابط بینالملل و مانند اینها منحصر کرد. آنچه گفته شد، یک نکته راهبردی و دقیق است که در مورد مسائل #فرهنگی هم صدق میکند.
2⃣ ممکن است عدهای در ذهن خود تصور کنند که اگر در برابر برخی #هنجارشکنیها و #ولنگاریها کوتاه بیاییم و با آن سازش کنیم، دیگر هزینهای نمیپردازیم و یا گفته شود که هزینه راه آمدن با آنها کمتر از هزینه اعمال قانون و ایستادن در برابر این افراد است. تجربه همین ایام را ببینید، در مواردی از کشف حجاب سر کوتاه آمدیم، اکنون دغدغه برهنگی جماعتی را داریم.
3⃣ بدون شک، برخورد با ولنگاران و هنجارشکنان همیشه هزینه داشته و خواهد داشت و اساساً خندهدار است که بگوییم بدون هیچ هزینهای در برابر ولنگاری میایستیم.
اما نکته اینجاست که هزینههای #مادی و #معنوی حاصل از عدم برخورد و ایستادگی در برابر آنها - که به خانواده ها، اقشار مردم و به اصل و اساس #جمهوری_اسلامی وارد می شود - به مراتب بیش از هزینهای است که باید در برابر بی بند و باری و هنجارشکنی داده شود!
#مبارزه_با_جهل_آخرالزمانی
#آگاه_کردن_مردم
کانال تحلیل اجتماعی ما را به مخاطبان خود معرفی کنید👇🏻
🏣🔬موسسه پژوهشی طبی بازرگانی سیمرغ:
eitaa.ir/simorghtebb
در باب لایحه حجاب و عفاف
سرانجام پس از چالش های گوناگون، لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» و به اختصار، لایحه عفاف و حجاب که با آرای اولیه نمایندگان مجلس در قالب اصل ۸۵ بررسی و تصویب شده بود، روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ در صحن علنی به رای گذاشته شد و اجرای آن به مدت سه سال به تایید مجلس انقلابی رسید.
لایحه را می توان خلاصه وار چنین توصیف کرد:
متن لایحه عفاف و حجاب ۲۸ صفحه، ۴ فصل و ۷۲ ماده است.
تقریبا نیمی از مواد لایحه (تا ماده ۳۱) که حجم غالب متن (۱۸ صفحه) را در برمی گیرد، شامل موارد ایجابی و برنامه های دستگاه های اجرایی است.
فصل چهارم مجازات هاست که تقریبا نیمی از کل مواد لایحه را شامل می شود.
موارد ایجابی بارها در قالب سیاست های شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستگاه های مرتبط بیان شده اند و اجرای مناسب آنها که قطعا ارزشمند می باشند، بودجه ای به اندازه بودجه سال کشور می طلبد.
مجری قانونی لایحه، وزارت کشور تعیین شده که عملا امکان ورود و نظارت بر سایر سازمان های کشور اعم از وزارتخانه های دولتی یا نهادهای ملی همچون صداوسیما و سازمان تبلیغات و... ندارد.
اجرای مواد ایجابی به دلیل نیاز گسترده به بودجه و نیز نداشتن ضمانت اجرای لازم عملا ممکن نبوده بسان طرح ها، لوایح و سیاست های مصوب پیشین، به اجرای بخش سلبی لایحه منجر خواهد شد-شرایطی که در مصوبات گذشته نیز به اجرای طرح گشت ارشاد بدون اجرای مواد ایجابی منتهی گشت-.
فصل مجازات ها روشن و عملیاتی است و بسیاری از عرصه های احتمالی تخلف را در برمی گیرد.
حجم تخلفات احصا شده به قدری است که یا اساسا امکان اجرای کامل آن برای قوه قضاییه و فراجا ممکن نباشد یا احتمالا طی مدت آزمایشی اجرای آن کمتر خانواده ای باشد که حداقل یک فرد متهم یا محکوم نداشته باشد یا مجبور به شکایت از افراد دیگری نشده باشد. این شرایط، در کلان شهرها می تواند تراکمی از پرونده های قضایی علیه افراد ایجاد کند.
در یک جمع بندی کلان و البته صریح و منتقدانه می توان چنین تصور کرد که این لایحه، از اساس یا برای اجرا نشدن به شکل مناسب طراحی شده به نحوی که می توان از عدم تحقق نیمه ایجابی آن اطمینان نسبی داشت، یا شاهد عزم جزم یکایک اجزای نظام اجرایی و قضایی کشور در تحقق بند بند مواد لایحه خواهیم بود که در این صورت، تا پایان دوره آزمایشی لایحه، کمتر خانواده ای خواهیم داشت که یکی از بستگانش با اتهامات قضایی و انتظامی و اجتماعی در فضای حقیقی مثل خودرو و تاکسی و غذاخوری و فروشگاه و... یا مجازی روبرو نباشد.
قطعا تصور خوشبینانه از این مصوبه که طراحان و حامیان آن را قانع نموده این است که شرایط فرهنگی و اجتماعی در پایان دوره آزمایشی از شهریور ۱۴۰۲ بهتر یا حداقل مشابه همین وضعیت خواهد بود. چنین تصوری نیازمند سنجش وضعیت اجتماعی امروز و مقایسه آن با وضعیت جامعه طی سال های اجرای لایحه است.
هر نتیجه ای جز توفیق مردم محور این لایحه ابزاری برای نقد ناکارآمدی مدیران و دستگاه های جمهوری اسلامی در اجرای سیاست های فرهنگی و عاملی برای کاهش سرمایه اجتماعی نظام خواهد بود.
#حکمرانی_شایسته
#سرمایه_اجتماعی
#حجاب_و_عفاف
#لایحه
به کانال گاه نوشت های خط سبز بپیوندید.
https://eitaa.com/sabzkhat