بدترین حسی که میشه از یک نفر گرفت،
حس مناسب نبودنه.
: نه تو برای دوست داشتن مناسب نیستی،
نه تو برای این کار مناسب نیستی،
نه تو برای اون سفر مناسب نیستی،
نه تو برای رفاقت مناسب نیستی.
هرکس، هرکس کوچکترین درصدی
از این حس رو بهت داد ؛
مقابل تو ایستاده، نه کنارت.
🌿|@sin_mousavi
٬خَلْوَت
یا ایهاالعزیز . . . 🌿|@sin_mousavi
اگه زنده موندم و یه روزی
باهم تو یه خونه چای خوردیم؛
برات تعریف میکنم که این روزا
چقدر سخت و دیر و دور گذشت .
«یَـدالله فَـوقَ اَیْـدیهـم»
-بندهٔ من، نگران فردایت نباش
از آدمها دلگیر نشو
کاری از آنها برنمیآید
تا من نخواهم،
برگی ازدرخت نمی افتد :)🤍
اگر زنی در کار نباشد،
عشقـی هم در کار نیست !
شکسپیر و حافظ و رومئو و ژولیت
و شیرین و فرهاد، وِل معطّلاند!
اگه روزی زنها بخواهند از این جا بروند،
تقریباً همهی ادبیات و سینما و هنر دنیا را
باید با خودشان ببرند :))♥️
#مصطفی_مستور
🌿|@sin_mousavi
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پذیرفته ام؛ دلیلی ندارد همیشه بمانم :)
🌿|@sin_mousavi