٬خَلْوَت
با خودمان میگوییم، "عادت میکنیم" و با صراحتِ زیادی، این جمله را تکرار میکنیم. آن چیزی که هیچکس نم
بهترين تعريفی كه میشه از انسان ارائه كرد همین جملهی فئودور هست که میگه :
انسان عبارتست از موجودی كه به همه چيز عادت میكند اما نپرسید چگونه .
@sin_mousavi
لَم أجِدُ شيء فِی الحیاة، قادِر عَلی أن یَطمَئِن قلبی مثل قول الله: "فَإنی قَریبُ."
چیزی در زندگی نیافتم که بتواند قلبم را مثلِ این حرفِ خدا آرام کند: "من نزدیکم"
@sin_mousavi