لَم أجِدُ شيء فِی الحیاة، قادِر عَلی أن یَطمَئِن قلبی مثل قول الله: "فَإنی قَریبُ."
چیزی در زندگی نیافتم که بتواند قلبم را مثلِ این حرفِ خدا آرام کند: "من نزدیکم"
@sin_mousavi
٬خَلْوَت
وقتی چیزی مرا رنج میداد درمورد آن با هیچکس حرفی نمیزدم. خودم در موردش فکر میکردم، به نتیجه میرسیدم و به تنهایی عمل میکردم. نه اینکه واقعا احساس تنهایی بکنم، نه...
بلکه فکر میکردم که انسانها در آخر باید خودشان، خودشان را نجات بدهند .
📓کافکا در کرانه؛ هاروکی موراکامی