به مقتل اضافه میکنم من مقتل السجاد
کسی که با تمام لشکر ارباب
هفتاد و دو دفعه روی خاک کربلا افتاد . .
برای بعضی ها خوب بودیم
اما
خوبیمان را ندیدند . .
باید بد شد؟!
نه، بدی هم چاره ساز نیست برای کسی که قدر نمیداند.
آدم های قدرنشناس را فقط باید خط زد.
قدر نشناس های زندگیتان را خط بزنید :)
@sin_mousavi
تحيةالسکانالقلوبالذينفيغيابهمننتظرحضورهم🌱
سلامبرساکنان دلها، کسانیکهدرغیابشانانتظارحضورمیکشیم . .
-@sin_mousavi