که آدم
تا یک جایی همیشه درگیر به دست آوردن
و از دست ندادن است
و ناگهان ، از یک جایی به بعدش
یا دچار از دست دادن های ناخواسته می شود
و یا اینکه ترجیحش رها کردن های خود خواسته است ،
که انگار همه چیز یا آنقدر دور است
که دیگر به دست نمی آیند و یا آنقدر دیر شده است
که از رها نکردنشان هم گذشته است .
@sin_mousavi
هیچ چیز به اندازهی غمِ مشترک،
آدمها را به این سرعت به هم نزدیک نمیکند :))
-میلانکوندرا
قلب زنگار می گیرد
و با صلوات این زنگار کنار می رود
و دل صیقلی می شود . . .
_امامحسنمجتبی(ع)
Ludovico Einaudi4_5940423422340237573.mp3
زمان:
حجم:
11.4M
زندگی به قدر کافی غمبار است؛ تو دیگر به قلب خود سخت نگیر :)♥️
-شببخـیر