برات يكیو آرزو میکنم
که بیشتر از هرکس دیگه ای به دلت میشینه
و باعث میشه از ته دل بخندی.
یکی که باعث شه چشاتو رو میلیاردها آدم دیگه ببندی؛ غذاتو با اشتها بخوری؛ همه چیز برات قشنگتر باشه!
یکی که باعث پیشرفتت باشه؛
واسه رسیدن به هدفات كمكت كنه
و باهم پیشرفت کنید و هرروز موفقتر باشین!
یکی که باعث شه دیوونه باشی
و شادی رو زیر پوستت احساس کنی!
یکی که حاضر نباشی با هیچی تو دنیا عوضش کنی!
برات یکی رو آرزو میکنم که:
باعث شه واسه همیشه با زندگی آشتی کنی :))🤍
وَإِنْ يُرِدْكَ بِخَيْرٍ فَلَا رَادَّ لِفَضْلِهِ
«اگه من بخوام
به چیزی برسونمت،
میرسونم؛
کسی هم نمیتونه
مانعم بشه.♥️»
"سوره یونس، آیه ۱۰۷"
فکر میکنید آدمیزاد از چهچیزی میمیرد؟!
از گرسنگی؟ از سیگار؟ از غصه؟
نه؛ آدم از بیامیدی میمیرد.
از اینکه هرروز صبح
چشم هایش را باز کند
و نداند چرا باید
از جایش بلند شود :)
تــورو
لبخندتوسطسختی
بخشیدنتبینتلخی
خوشقلببودنتدرمقابلبدیهاییکهدیدی
بهاینجارسونده . .
ازاینآدمِخوبیکههستی، هیچوقتدستنکش :)♥️