eitaa logo
کلید بهشت
830 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
4.3هزار ویدیو
53 فایل
این کانال باهدف راههای ورود به بهشت ایجاد شده است امیدوارم بتوانم در راه دین قدمی بردارم ارتباط بامدیر کانال👇 @Yasin_aye👈
مشاهده در ایتا
دانلود
32.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚜چرا حسن روحانی به جنگ رهبر ایـران آمده است؟ آنچه دیگران نیز با همه عنادشان در موردشان می گویند که ما به آن رسیده ایم و اذعان داریم ،
بسم الله الرحمن الرحیم تبارک الذی بیده الملک برکت دست کسی است حکمران حقیقی عالم است عزیزان با دقت بخوانید امتحان الهی سخت شده منتظر اجماع بودید که خودتان را راحت کنید خیر هر کس باید رشد و عقلانیت اجتماعی خودش را نشان بدهد این بار باید بین چهار گزینه انتخاب کنی و نه دو گزینه دقت کنید امام علی علیه السلام می فرمایند عاقل آن کسی نیست که بین خوب و بد خوب را بر می گزیند عاقل آن است که بین بد و بدتر بد را بر گزیند. حالا بررسی کنیم در این مساله بد و بدترش کدام است؟؟ 👌اگر ما به جلیلی رای بدهیم به حکم خدا عمل کرده ایم چون اصلح را با معیارهای الهی سنجیده ایم و نتیجه را به خدا واگذاشته ایم بدی این تصمیم این است که ممکن است جلیلی رای نیاورد و پزشکیان رای بیاورد ☝️ اگر به قالیباف رای بدهیم شاید چون مذهبی های خاکستری و اصول گراهای دنیا طلب هم در کنار انقلابی ها به او رای می دهند در انتخابات موفق شویم و پزشکیان هم حذف می شود و لی بدتر این است که ما حکم خدا را شناخته به آن عمل نکردیم و برای انتخاب خود مصلحت سنجی کردیم قالیباف برنده و من خودم بازنده هستم و نزد خدا پاسخگو باید باشم که عقل داشتی قران هم داشتی( اما باور نداشتی که تبارک الذی بیده الملک را) رهبر هم شاخص دادند و تو بدنبال سلبریتی های مذهبی رفتی کدام بدتر است کدام بد؟؟ پس کاندیدا ها باید بمانند و در آزمون ملت دخالت نکنند. این آزمون ظهور است. خلایق هر چه لایق
»»» آیه ی روز : ************** (ارسال شده توسط برنامه ی «قلم قرآنی هُدی» دریافت و نصب از https://zenderoid.ir ) يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَخُونُوا اللَّهَ وَالرَّسُولَ وَتَخُونُوا أَمَانَاتِكُمْ وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ انفال - ٢٧ اي‌ مؤمنان‌؟ ‌به‌ ‌خدا‌ و پيامبر خيانت‌ نورزيد و دانسته‌ ‌به‌ امانات‌ ‌خود‌ خيانت‌ نكنيد. ************** نکته ها: در شأن نزول این آیه آمده است: هنگامى كه مسلمانان به فرمان پیامبر صلى الله علیه وآله، یهود بنى قریظه را محاصره كردند، آنان پیشنهاد صلح وكوچ كردن به شام را دادند و پیامبر نپذیرفت و سعدبن معاذ را به داورى مأمور ساخت. یكى از مسلمانان همراه او به نام «ابولبابه» كه سابقه دوستى با آنان داشت، با اشاره به گلوى خود به آنان فهماند كه در صورت پذیرش حكمیّت سعدبن معاذ، همه كشته خواهید شد، جبرئیل این اشاره را به پیامبر صلى الله علیه وآله خبر داد. پس از آن ابولبابه شرمنده از این خیانت، خود را به ستون مسجد پیامبر بست و هفت شبانه روز چیزى نخورد، سرانجام خداوند توبه اش را پذیرفت. (482) شأن نزول دیگرى نیز بیان شده كه در جنگ بدر، بعضى از مسلمانان نامه اى به ابوسفیان نوشتند و از نقشه ى پیامبر صلى الله علیه وآله به او خبر دادند، ابوسفیان هم از مشركان مكّه درخواست كمك كرد كه هزار نفر براى جنگ بدر به راه افتادند. (483) در فرهنگ قرآن، امانت مفهوم وسیعى دارد و تمام شئون زندگى سیاسى، اجتماعى و اخلاقى را شامل مى شود از جمله: الف: تمام نعمت هاى مادّى و معنوى مثل مكتب، قرآن، رهبر، فرزند وآب وخاك. ب: اهل بیت پیامبر علیهم السلام. (484) ج: هم خودمان، امانت براى خویشتنیم، چنانكه در آیه ى دیگر مى خوانیم: «انّكم كنتم تختانون أنفسكم» (485) و هم جامعه براى ما. د: انفال، غنائم، خمس، زكات و اموال عمومى. (ورود آیه در سوره انفال وغنائم جنگ بدر) ه : امام باقر علیه السلام فرمود: احكام دین، فرائض و واجبات الهى، امانت است. (486) و: حكومت ومسئولیّت. بنابراین نافرمانى و ادا نكردن حقوق و وظایف خود در ارتباط با این امانت ها، خیانت است، چنانكه ابن عبّاس مى گوید: هركس چیزى از برنامه هاى اسلامى را ترك كند، یك نوع خیانتى به خدا و پیامبر مرتكب شده است. (487) همان گونه كه پیشى گرفتن ناصالحان بر صالحان در مسئولیّت هاى اجتماعى، خیانت به خدا و رسول و مسلمانان است. پیامبر اكرم صلى الله علیه وآله فرمودند: كسى كه در امانت خیانت كند در حقیقت منافق است، هرچند روزه بگیرد و نماز بخواند و خود را مسلمان بداند. و امام صادق علیه السلام فرمودند: نماز و روزه ى مردم شما را نفریبد، زیرا گاهى همه ى آنها از روى عادت است. مردم را با راستگویى و اداى امانت امتحان كنید و بشناسید. (488) خیانت نكردن در امانت از وظا ************** پیام ها: - خیانت، با ایمان سازگار نیست. لازمه ى ایمان، امانت دارى است. «یا ایها الّذین آمنوا لاتخونوا» - گاهى یك اشاره به سود دشمن، خیانت است. (با توجّه به شأن نزول اوّل) - افشاى اسرار نظامى، خیانتى زشت است. (با توجّه شأن نزول دوّم آیه) - خیانت به پیامبر، خیانت به خداوند است. «لاتخونوا اللّه و الرّسول» («لاتخونوا» در مورد خدا وپیامبر با هم آمده ودر مورد سایر مردم باز تكرار شده است.) - خیانت به خدا و رسول، خیانت به خود است و زیان آن به خود انسان باز مى گردد. «لاتخونوا اللّه والرّسول وتخونوا اماناتكم» (طبق این معنى كه با ظاهر آیه سازگار است، تقدیر گرفتن كلمه ى «لا» در «تخونوا اماناتكم»، نیازى نیست.) - امانت مردم به منزله ى امانت خود ما و خیانت به آن خیانت به خودمان است. «لا تخونوا... تخونوا اماناتكم» - خیانت، فطرتاً زشت و محكوم است. «و انتم تعلمون» - خیانت هاى آگاهانه، خطرناك است. «و تخونوا اماناتكم و انتم تعلمون» (هم به زشتى خیانت آگاهید و هم پیامدهاى بد آن را مى دانید) ************** ارسال شده توسط برنامه ی «قلم قرآنی هُدی» دریافت و نصب از https://zenderoid.ir
🔹 آیةالله حائری شیرازی 🔹 اگر کسی تشخیص دهد جریانی به دنبال تغییر فرهنگ اسلامی به فرهنگ غربی‌ست، باید بداند رأی دادن به این جریان در حکم محاربه (جنگ) با امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه است. @skeled_b
امام موسی کاظم علیه السلام فرمودند: همانا براى بدنهای شما بهائى جز بهشت نيست پس آن را بغير بهشت نفروشید @skeled_b 🌷اَلّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ‌واَقِمنابِخِدمَـتِه🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹 خدا رحمت کند آقای مشکینی را؛ یکبار قبل از انتخاباتی در خطبه هایش انتخابات را تشبیه می کرد به کربلا و می فرمود: 🔹صحنه انتخابات است. کسی که در انتخابات شرکت نمی کند گویا دارد یزید را یاری می کند. کسی که در انتخابات شرکت می کند ولی رای سفید می دهد انگار در کربلا است ولی تیر به سوی هدف خاصی نمی اندازد. کسی که به غیر صالح رأی می دهد گویا دارد علیه امام حسین شمشیر می زند. کسی که می گردد و اصلح را انتخاب می کند گویا دارد از امام حسین دفاع می کند. 👌رأی مسئولیت آور است. با دقت و بصیرت رأی دهیم... •┈••✾🍃🌸🍃🌸🍃✾••┈• @skeled_b🇮🇷 •┈••✾🍃🌸🍃🌸🍃✾••┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💐🌹💐🌹💐🌹 با سلام و احترام 🌹🌹 لینک زیر حکم مأموریت شماست👇 شخصا مشاهده بفرمایید👇 https://DigiPostal.ir/cupzznm 💐🌹💐🌹💐🌹 @skeled_b🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا