eitaa logo
کانال سخنرانی دلنشین
18.4هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
2.5هزار ویدیو
92 فایل
😍تبلیغات ارزان😍👇 https://eitaa.com/joinchat/2208759919C9cd79a5ea3 تبلیغات نه تایید و نه رد می شود
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5978881740624627373.mp3
2.38M
🔮 صد دینار از امام خواست استاد رفیعی🎤 @ostadrafieii313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#چهار_جور_خشم_داریم 🎙استاد رفیعی جذاب و شنیدنی 👌 @ostadrafieii313
شب اول م ا.mp3
11.77M
🎙 موضوع : رشد و رکود و انحطاط 👤 حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی 🔰حجم : ۱۰ مگابایت 🕟 زمان : ۳۱ دقیقه 📅 تاریخ: ۱۳۹۸/۶/۹ مسجد اعظم #محرم_سال_۱۳۹۸ ✔کانال استاد رفیعی @ostadrafieii313
#سه_زینت_مومن 💚امام صادق ع فرمود؛ سه چیز افتخار و زینت دنیا و آخرت برای مومن هست: 🔵🔺۱- نماز در دل شب: ولو همان یک رکعت نماز وتر ، 🔵🔺۲- چشم از مال مردم بستن 🔵🔺۳- اعتقاد داشتن به ولایت امام معصوم #نماز_شب: ➖ خلق انسان را نیکو ➖ رزق انسان را زیاد میکند ➖ افسردگی و غم را از بین می بره ➖ چشم انسان را بینا و حکمت و فهم می دهد کانال استاد رفیعی @ostadrafieii313
1_140675140.mp3
1.89M
🎵 #نوای_کریمه 💠 فضیلت حضرت معصومه سلام الله علیها 🔷 حجت الاسلام و المسلمین #رفیعی ✔کانال استاد رفیعی @ostadrafieii313
🤔 ❓مدت عده ازدواج موقت چقدر است و آیا این مسأله فتوا است یا احتیاط واجب؟ ✍ آیت الله خامنه‌ای: عده عقد موقت دو حیض کامل پس از اتمام محرمیت است و اگر در سن حیض دیدن است و حیض نمی بیند با تمام شدن ۴۵ روز عده تمام می شود. ✍ آیت الله مکارم: در عقد موقت در صورتي که دخول انجام نشده يا زن يائسه باشد عده ندارد و در صورت دخول بعد از تمام شدن مدت يا بخشش باقيمانده مدت توسط مرد عده آغاز مي شود، عده زني که عادت ماهانه مي بيند، به مقدار دوحيض کامل است و اگر عادت نمي بيند چهل وپنج روز تمام. حکم فوق فتواست. ✍ آیت الله شبیری زنجانی: فتوای معظم له در مورد عده ازدواج موقت یک حیض کامل یا ۴۵ روز از زمان پایان مدت یا بخشیدن مدت ازدواج است. ✍ آیت الله سیستانی: دو حيض كامل بنا بر احتياط واجب. کانال استادرفیعی @ostadrafieii313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_مفهومی و زیبای حجاب که میگن یعنی همین.......!! #حتما_ببینید ☝️ کانال استاد رفیعی @ostadrafieii313
aac_شب_2.mp3
13.38M
🎙 موضوع : عوامل رشد و رکود و انحطاط 👤 حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی 🕟 زمان : ۳۶ دقیقه 📅 تاریخ: ۱۳۹۸/۶/۹ مسجد اعظم #محرم_۱۳۹۸ #جلسه_دوم ✔کانال استاد رفیعی @ostadrafieii313
👇👇👇 ♨️سوال: 🔰چیکار باید کرد تا مزه نماز مارو بکشونه سمتش؟ من گاهی نماز میخونم گاهی نه!! ✍️پاسخ: ✅بی‌میلی‌ و بی‌رغبتی‌ در نماز معلول‌ عوامل‌ متعددی‌ است‌ از جمله‌: الف‌) نشناختن‌ نماز و اهمیت‌ وسر نهفته‌ در آن‌. ب‌) عدم‌ شناخت‌ و توجه‌ کافی‌ نسبت‌ به‌ معبود؛ یعنی‌ همو که‌ در نماز با او سخن‌ می‌گوییم‌. ج‌)اشتغال‌ذهن‌ و فکر و اندیشه‌ و تعلق‌ قلب‌ به‌ دنیا و مسائل‌ مادی‌. براى تداوم نماز عوامل متعددى وجود دارد که جهت رعایت اختصار به برخى از آن ها اشاره مى شود: ✅ اول 👈 . ✅ دوم 👈 . رسول خدا (ص) مى فرماید: "کسى که نماز خود را سبک گیرد و در به جا آوردنش سستى نماید، خداوند او را به پانزده بلا مبتلا مى کند؛ شش بلا در دنیا و سه تا در موقع مردنش و سه در قبر و سه در قیامت و هنگامى که از قبر بیرون مى آید. اما شش بلاى دنیوی: 1ـ خداوند برکت را از عمرش کم مى کند. 2ـ برکت را از روزیش بر مى دارد. 3ـ از صورتش نشانة نیکوکاران را بر مى دارد. 4ـ هر کار خیرى کند، پذیرفته نمى شود و براى آن اجرى ندارد. 5ـ دعایش مستجاب نمى شود. 6ـ از دعاى نیکوکاران بهره اى ندارد".[ گناهان کبیره، ج 2، ص 187 ـ 188] ✅ سوم 👈 . ترک نماز مبتنى بر عواملى است که باید از آن ها پرهیز شود. انسان بالفطره گرایش به عبارت دارد. معصیت ، دنیاگرایی، ندادن زکات، تکبر، حرام خوردن، آشامیدن شراب، حسد و ... از عوامل و موانع تأثیر گذار ترک نماز به حساب آمده است. ✅ چهارم 👈 . یکی از راه هاى تداوم نماز ، شناخت آثار معنوی، سیاسى و اجتماعى نماز است. اگر انسان با فلسفه و علل تشریع نماز اشنایى داشته باشد، نماز را ترک نمى کند. ✅پنجم👈 بی تردید ترک نماز گناهى است که نیاز به گناه زدایى دارد. یکى از عومل مهم تأثیرگذار گناه زدایی، توبه است. توبه که نوعى بازگشت و دگرگونى است، سبب مى شود که قلب انسان صفا گرفته و بار دیگر معنویت در آن تجلى نموده و از گناه جلوگیرى شود. کانال استاد رفیعی @ostadrafieii313
1_141165166.mp3
7.56M
🎵 #منبر_ڪامل #تفسیر 💠 حجت الاسلام و المسلمین #رفیعی 🎙 موضوع : تفسیر آیه 166 سوره بقره 🕌 حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ✔ڪانال استاد رفیعے @ostadrafieii313
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ انتهای محل مسح پا... نظر همه مراجع @ostadrafieii313
1_692938.mp3
2.98M
🎙حرف مردم استاد رفیعی @ostadrafieii313
🔴بالاخره‌ تنها کانال #اصلی استادرفیعی وارد ایتا شد. 👈از همه ی دوستان عزیزمیخوام تادر کانال《 استاد رفیعی》عضو شوند تا از سخنرانی های ایشان لذت ببرنند 🙏 🔻با ما همراه باشید؛حمایت کنید👇 ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ 💬 کانال #رسمی دکتر رفیعی لطفا مارا به دوستان خود معرفی کنید @ostadrafieii313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☀️آغازصبحی زیبا با ذکر صلوات برمحمدو آل محمد✨🌷 به رسم ادب هرروز: السلام علیک یااباعبدالله(ع)🌸 السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)🌷 السلام علیک یاعلی ابن موسی الرضا(ع)🌹 کانال استاد رفیعی @ostadrafieii313
1_142756087.mp3
9.14M
#گفتگوی_شش_گروه_با_شش_نفر 🎙استاد رفیعی جذاب و شنیدنی 👌 1⃣گفتگو با خدا 2⃣گفتگو با رهبران گمراه 3⃣گفتگو با فرشته ها 4⃣گفتگو با دوستان 5⃣گفتگو با مومنین 6⃣گفتگو با معبودها کانال استاد رفیعی ‌ @ostadrafieii313
⭕️ رهبر انقلاب با اشاره به فرارسیدن زمان ثبت‌نام انتخابات مجلس تاکید کردند: اگر توان مدیریتی ندارید، مسئولیت نپذیرید بی‌محابا برای انتخابات مجلس اسم‌نویسی میکنند! 🔸 رهبرانقلاب صبح امروز، پیش از آغاز جلسه درس خارج فقه ضمن شرح حدیثی درباره شرط پذیرش مسئولیّت: 🔹️ پیامبر (ص) به ابی‌ذر فرمودند: من هر چه برای خودم دوست میدارم، برای تو هم دوست میدارم. من جنابعالی را در ، ضعیف میبینم. خیلی آدم خوبی هستی اما حالا که آدم ضعیفی هستی، مواظب باش بر دو نفر هم ریاست نکنی و تولیت مال یتیم را قبول نکنی. 🔹️ این، درس برای ماها است. بعضی از ما به مجرّد اینکه یک مسندی یا خالی میشود یا ممکن است خالی بشود، فوراً چشم میدوزیم به آنجا! خب اوّل نگاه کن ببین میتوانی یا نمیتوانی. 🔹️ حالا بحث برای است، گفتند شروع شده، همین طور بدون میروند! این مطلبی که عرض میکنم، در مورد خود این حقیر از همه بیشتر است و آن کسانی که مسئولیّتی دارند هم همین جور. هر مسئولیّتی، هر سِمَتی، هر توانایی‌ای، در کنارش یک مسئولیّتی دارد، یک تعهّدی وجود دارد. میتوانید آن تعهّد را انجام بدهید یا نه؟ این خیلی درسِ بزرگی است. 🔹️ علّت اینکه میگویند تولیّت مال یتیم را قبول نکن، این است که نمیتوانی حقّ یتیم را به او بدهی؛ دیگران می‌آیند دست‌درازی میکنند، جنابعالی هم آدم ضعیفی هستی، لازم را نداری و نمیتوانی. 🔹 برجستگی‌های نظام اسلامی و نظام ارزشهای اسلامی اینها است؛ یعنی در درجه‌ی اوّل، من و شما خودمان مسئولیم که ببینیم این کار را میتوانیم قبول کنیم یا نه؟ این بسیار مسئله‌ی مهمّی است. ۹۸/۹/۱۰ @ostadrafieii313
🌿🌿🌿🌿 🌿🌿🌿 🌿🌿 🌿 ♨️سوال: 🔰آیا نماز انسان را گناه و فحشا باز میدارد؟ اگر اینچنین است چرا برخی از نمازگزاران گناه می کنند؟ ✍️پاسخ: ✅معناي آيه اين نيست که هر کسي نماز به جا آورد، قطعاً نمازش او را از همه منکرات بازمي دارد. کليّت اين جمله مردود است و واقعيت خلاف آن است، چرا که در روايتي از حضرت آمده است که اگرکسي نماز بخواند و نمازش او را از فحشا و منکر باز ندارد، با اين کار به خدا نزديک نمي شود، بلکه چه بسا از خدا دور شود.(1) 👈 پس ممکن است کسي نماز بخواند، اما نمازش خاصيت بازدارندگي از گناه را نداشته باشد. تنها نماز مقبول و جامع شرايط صحت و کمال اين خاصيت را دارد، گرچه نماز فاقد شرايط به صورت جزئي و تا حدودي، از خاصيت بازدارندگي بهره‏مند است؛ 👈*کسي که نماز مي خواند، يکي از شرايطش اين است که از نجاسات بپرهيزد يا با لباسي که از مال غصبي تهيه شده، نماز خواندن صحيح نيست. تقيد نمازگزار به پاکي و پاکيزگي بدن و مال و مراعات اموال ديگران و به دست آوردن مال حلال، نوعي خاصيت بازدارندگي از فحشا و منکر است. 👈*همچنين نماز ذکر است و انسان را از غفلت که ريشه بسياري از گناهان است، خارج مي کند. 👈*نماز ذکر و توجه به خداست و همين امر باعث نورانيت دل و از بين رفتن تمايل به گناه در انسان مي شود. 👈*نماز باعث تقويت ايمان به خدا و معاد مي شود و همين امر باعث دوري از گناهان در آينده مي شود. 👈*نماز به همراه دعا و استغفار است و از اين طريق نمي گذارد سياهي گناه همه دل را بپوشاند و انسان قساوت قلب بگيرد که اين قساوت خودش عامل بسياري از گناهان است. 👈*نماز عامل تقويت تقوا است و تقوا سدي محکم در برابر گناهان ايجاد مي کند. 👈*نماز ريشه گناهان (کبر و غرور) را مي‌خشکاند: ريشه بسياري از گناهان، غرور و خودپسندي است، يعني عاملي که ابليس (عابد چند هزار ساله مستجاب الدعوه) را از مقام عبوديت، انداخت و به «شيطنت» و «رجيم» متصف ساخت. 💥بنابراين معناي آيه و روايات تنها مي تواند نماز مقبول الهي باشد؛ يعني آن نمازي که باعث تقويت ايمان و تقوا و به همراه دعا و استغفار باشد و همه شرايط ظاهري و باطني آن مراعات شده باشد. 📚پي نوشت‏ها: 1 - کنزالعمال، ج 7، ص 525 - 526. @ostadrafieii313
aac_My_Video21.mp3
13.02M
🎙 موضوع : عوامل رشد و رکود و انحطاط 👤 حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی 🔰حجم : ۱۲ مگابایت 🕟 زمان : ۳۵ دقیقه 📅 تاریخ: ۱۳۹۸/۶/۱۱ مسجد اعظم #محرم_سال_۱۳۹۸ #جلسه_سوم #آبشار_معرفت ✔کانال استاد رفیعی @ostadrafieii313
💚امام صادق ع : مردمى که از صراط مى گذرند بر چند دسته اند و صراط دقيق تر از تار مو و برنده تر از شمشير است: 1⃣ گروهى مانند برق از آن مى گذرند؛ 2⃣گروهى همانند دويدن اسب از آن رد مى شوند؛ 3⃣گروهى با سينه خيز از آن مى گذرند؛ 4⃣گروهى در حالت پياده روى مى گذرند 5⃣و گروهى افتان و خيزان مى روند؛ 6⃣گاهى آتش آنان را در مى يابد و گاهى آنها را رها مى کند». 💠 «قَالَ اَلصَّادِقُ عَلَيْهِ السَّلاَمُ: اَلنَّاسُ يَمُرُّونَ عَلَى اَلصِّرَاطِ طَبَقَاتٍ وَ اَلصِّرَاطُ أَدَقُّ مِنَ اَلشَّعْرِ وَ مِنْ حَدِّ اَلسَّيْفِ فَمِنْهُمْ مَنْ يَمُرُّ مِثْلَ اَلْبَرْقِ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَمُرُّ مِثْلَ عَدْوِ اَلْفَرَسِ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَمُرُّ حَبْواً وَ مِنْهُمْ مَنْ يَمُرُّ مَشْياً وَ مِنْهُمْ مَنْ يَمُرُّ مُتَعَلِّقاً قَدْ تَأْخُذُ اَلنَّارُ مِنْهُ شَيْئاً وَ تَتْرُكُ مِنْهُ شَيْئاً.»؛ (1) ✅شرح حدیث : از اين روايت روشن مى شود که امام صادق(ع) در صدد بيان حالات اهل نجات در گذشتن بر پل صراط هستند؛ اين گروه ها به بهشت وارد مى شوند و در آنجا جاودان خواهند بود. اما آنهايى که نتوانند از پل بگذرند و در آتش دوزخ سقوط می کنند، دو دسته اند: گروهی مستکبراند که اميد نجاتى براى آنها نمى ماند و تا ابد گرفتار دوزخ خواهند بود و گروهى که مورد شفاعت قرار نگرفته اند، مدتى، با توجه به شدت گناهانشان، در جهنم درنگ مى کنند و آن گاه نجات پيدا مى کنند.(2) 📚(1)بحارالانوار، ج8، ص 65. 📚(2)پيام قرآن، ج 6، ص 483. کانال استاد رفیعی @ostadrafieii313
1_144130624.mp3
902K
🎙 اطاعت نادرست از پدر و مادر.. کج فهمی #فهم_دین ✔کانال استاد رفیعی @ostadrafieii313
﷽ 💓 خدایا! چه دارد آنکه تو را ندارد و چه ندارد آنکه تو را دارد 💓 @ostadrafieii313
:غیبت ....وَلَا يَغْتَب بَّعْضُكُم بَعْضًا أَيُحِبُّ أَحَدُكُمْ أَن يَأْكُلَ لَحْمَ أَخِيهِ مَيْتًا فَكَرِهْتُمُوهُ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ رَّحِيمٌ ...ﺍﺯ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﻧﻨﻤﺎﻳﻴﺪ،ﺁﻳﺎ یکی ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﮔﻮﺷﺖ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺭﺩ؟بی ﺗﺮﺩﻳﺪ[ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭ ]ﻧﻔﺮﺕ ﺩﺍﺭﻳﺪ،ﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﭘﺮﻭﺍ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺗﻮﺑﻪ ﭘﺬﻳﺮ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ. 📚سوره مبارکه آیه ۱۲ وَيْلٌ لِّكُلِّ هُمَزَةٍ لُّمَزَةٍ ﻭﺍی ﺑﺮ ﻫﺮ ﻋﻴﺐ ﺟﻮی ﺑﺪﮔﻮی! 📚سوره مبارکه آیه ۱ لَّا يُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَن ظُلِمَ وَكَانَ اللَّهُ سَمِيعًا عَلِيمًا ﺧﺪﺍ ﺍﻓﺸﺎی ﺑﺪی ﻫﺎی ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ،ﺟﺰ ﺑﺮﺍی کسی ﻛﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺳﺘﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ [ ﻛﻪ ﺑﺮ ﺳﺘﻤﺪﻳﺪﻩ ﺑﺮﺍی ﺩﻓﻊ ﺳﺘﻢ،ﺍﻓﺸﺎﻱ ﺑﺪی ﻫﺎی ﺳﺘﻤﻜﺎﺭ ﺟﺎﻳﺰ ﺍﺳﺖ ] ﻭ ﺧﺪﺍ ﺷﻨﻮﺍ ﻭ ﺩﺍﻧﺎﺳﺖ. 📚سوره مبارکه نساءآیه ۱۴۸ پیامبر صلّی الله و علیه و آله وسلّم هل تَدْرُونَ مَا الْغِيبَةُ؟ قَالُوا اللَّهُ وَ رَسُولُهُ أَعْلَمُ قَالَ ذِكْرُكَ أَخَاكَ بِمَا يَكْرَهُ قِيلَ أَ رَأَيْتَ إِنْ كَانَ فِي أَخِي مَا أَقُولُ قَالَ ص إِنْ كَانَ فِيهِ مَا تَقُولُ فَقَدِ اغْتَبْتَهُ وَ إِنْ لَمْ يَكُنْ فِيهِ فَقَدْ بَهَتَّه آيا مى دانيد چيست؟عرض كردند:خدا و پيامبر او بهتر مى دانند،فرمودند:اين كه از برادرت چيزى بگويى كه دوست ندارد،عرض شد:اگر آنچه مى گويم در برادرم بود چه؟ فرمودند:گر آنچه مى گويى در او باشد،غيبتش كرده اى و اگر آنچه مى گويى در او نباشد،به او تهمت زده اى. 📚مجموعه ورام جلد ۱ صفحه ۱۱۸ يُؤْتَى بِأَحَدٍ يَوْمَ الْقِيَامَةِ يُوقَفُ بَيْنَ يَدَيِ اللَّهِ وَ يُدْفَعُ إِلَيْهِ كِتَابُهُ فَلَا يَرَى حَسَنَاتِهِ فَيَقُولُ إِلَهِي لَيْسَ هَذَا كِتَابِي فَإِنِّي لَا أَرَى فِيهَا طَاعَتِي فَيُقَالُ إِنَّ رَبَّكَ لَا يَضِلُّ وَ لا يَنْسى ذَهَبَ عَمَلُكَ بِاغْتِيَابِ النَّاسِ ثُمَّ يُؤْتَى بِآخَرَ وَ يُدْفَعُ إِلَيْهِ كِتَابُهُ فَيَرَى فِيهِ طَاعَاتٍ كَثِيرَةً فَيَقُولُ إِلَهِي مَا هَذَا كِتَابِي فَإِنِّي مَا عَمِلْتُ هَذِهِ الطَّاعَاتِ فَيَقُولُ إِنَّ فُلَاناً اغْتَابَكَ فَدُفِعَتْ حَسَنَاتُهُ إِلَيْكَ.   روز قيامت فردى را مى آورند و او را در پيشگاه خدا نگه مى دارند و كارنامه اش را به او مى دهند،اما حسنات خود را در آن نمى بيند،عرض مى كند:الهى! اين كارنامه من نيست!زيرا من در آن طاعات خود را نمى بينم!به او گفته مى شود:پروردگار تو نه خطا مى كند و نه فراموش،عمل تو به سبب كردن از مردم بر باد رفت،سپس مرد ديگرى را مى آورند و كارنامه اش را به او مى دهند،در آن طاعت بسيارى را مشاهده مى كند،عرض مى كند: الهى! اين كارنامه من نيست! زيرا من اين طاعات را بجا نياورده ام!گفته مى شود:فلانى از تو كرد و من حسنات او را به تو دادم. 📚جامع الأخبار (شعیری)صفحه 147 امام عليه السّلام اَلسامِعُ لِلغيبَةِ كَالمُغتابِ شنونده مانند كننده است. 📚تصنیف غررالحکم و دررالکلم صفحه 221 حدیث4443 انس بن مالك مى‌گوید:روزى رسول خدا صلّى الله علیه و آله وسلّم  امر به روزه فرمود و دستور داد كسى بدون اجازه من افطار نكند،مردم روزه گرفتند،چون غروب شد هر روزه‌دارى براى اجازه افطار به محضر آن جناب آمد و آن حضرت اجازه افطار داد. در آن وقت مردى آمد و عرضه داشت دو دختر دارم که تاكنون افطار نكرده‌اند و از آمدن به محضر شما حیا مى‌كنند،اجازه دهید هر دو افطار نمایند،حضرت جواب نداد،آن مرد گفته‌اش را تكرار كرد،حضرت پاسخ نگفت،چون بار سوم گفتارش را تكرار كرد حضرت فرمود:آنها که روزه نبودند،چگونه روزه بودند در حالی كه گوشت مردم را خورده‌اند،به خانه برو و به هر دو بگو قِی (استفراغ) كنند،آن مرد به خانه رفت و دستور قی کردن داد،آن دو قی كردند در حالی كه از دهان هر یک قطعه‌اى خون لخته شده بیرون آمد،آن مرد در حال تعجب به محضر رسول خدا صلّى الله علیه و آله و سلّم آمد و داستان را گفت،حضرت فرمود:به آن كسى كه جانم در دست اوست اگر این گناه  بر آنان باقى مانده بود اهل آتش بودند!! 📚عرفان اسلامی(شرح جامع مصباح الشریعه و مفتاح الحقیقه)حسین انصاریان جلد10 @ostadrafieii313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپ: امیدواری... #ناامیدی #امیدواری #حضرت_موسی‌ع ✔کانال استاد رفیعی @ostadrafieii313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا