لطفا با من رک باش، حتی اگه فکر میکنی به احساساتم آسیب میزنه.
من ترجیح میدم با واقعیت تلخ روبرو بشم تا اینکه تو یه توهم شیرین غرق بشم!
-
ناراحتی من مثل خونریزی داخلی میمونه، کسی متوجهش نمیشه و فقط خودم میدونم چقدر درد داره و چطور دارم نابود میشم
-
بهنظرم از دست دادن غمگینتر از نرسیدنه، من ترجیح میدم به چیزی که دوس دارم نرسم تا اینکه اونو داشته باشم و یهو از دستش بدم
-
شاید براتون جالب باشه : فحش دادن هنگام درد
کشیدن ، تحمل درد رو ۳۳ درصد افزایش میده
-
سالیتود' بعد از دوسال برگشت و همسايه میپذیره .
عزیزایی که میخوان باهامون همسایه بشن، لطفا این پیام رو توی چنلشون فور کنن و لینک چنلشون رو اینجا بفرستن .
@thelighthouse
• آمارتون بالای ۱۰۰ باشه
•محتواتون شبیه به محتوای چنل باشه
•حمایت حتما دو طرفه باشه(گروه حمایتی داریم)
●مهلت ارسال تا فردا شب
سالیتود'