کلمهی "باشه" خیلی کاربردیه، از بحث کردن میگذره، از تلاش اضافی میگذره، توضیحی نمیده میگه بیا این حق مالِ تو، برو باهاش هرکاری میخوای بکن من حوصله ندارم
-
بچهها برا ناشناس لینک جدید گذاشتم
جواب ناشناسا اینجاس🕯🫙 :
https://eitaa.com/joinchat/2800748052C866c250236
دوس داشتید جوین بدید✨
اون لحظه ای که داری تایپ میکنی و یهو به خودت میای میگی "اخه چرا باید اینا رو بهش بگم" و پاک میکنی<<<<<<<<
-
کسی با من چهارساعت هم حرف بزنه من اخرش میگم چی بگم والا. شاید فکر کنید حوصله ندارم ولی خدا شاهده نمیدونم چی بگم
-