کسی با من چهارساعت هم حرف بزنه من اخرش میگم چی بگم والا. شاید فکر کنید حوصله ندارم ولی خدا شاهده نمیدونم چی بگم
-
پیاممو دیر جواب نده چون اگه بیشتر از نیم ساعت بگذره و تو جواب ندی فکر میکنم ازم متنفری
-
به روم نمیارم اما یه گوشه از قلبم برای
تموم چیزایی که حقم نبود ولی تجربشون کردم درد میکنه
-