پیاممو دیر جواب نده چون اگه بیشتر از نیم ساعت بگذره و تو جواب ندی فکر میکنم ازم متنفری
-
به روم نمیارم اما یه گوشه از قلبم برای
تموم چیزایی که حقم نبود ولی تجربشون کردم درد میکنه
-
همیشه تلاش میکنی تا آدما رو توی زندگیت نگه داری، اما کی تلاش کرد تا تو رو داشته باشه؟
-