همیشه تلاش میکنی تا آدما رو توی زندگیت نگه داری، اما کی تلاش کرد تا تو رو داشته باشه؟
-
تو سخت ترین شرایط زندگیم تنها بودم پس ببخشید جوری رفتار میکنم که انگار به کسی نیازی ندارم
-
کلمه "باشه" واقعا کاربردیه وسط بحث با یه آدم نفهم این کلمهرو استفاده میکنی و خودتو نجات میدی
-
همهکار کردم تا حواسم پرت شه ولی هنوز اون پوچی سنگین احمقانه رو تو قلبم حس میکنم
-