تو سخت ترین شرایط زندگیم تنها بودم پس ببخشید جوری رفتار میکنم که انگار به کسی نیازی ندارم
-
کلمه "باشه" واقعا کاربردیه وسط بحث با یه آدم نفهم این کلمهرو استفاده میکنی و خودتو نجات میدی
-
همهکار کردم تا حواسم پرت شه ولی هنوز اون پوچی سنگین احمقانه رو تو قلبم حس میکنم
-
تو بعضی لحظههای زندگیم واقعا از اینکه وجههی مودبی از خودم ساختم پشیمون میشم. باید میشد راحت فحش داد
-
بچه ها دقت کردید ما هیچوقت پول نداریم؟!
نمیدونم چطور بگم،ولی از وقتی یادم میاد پول نداشتم
-