آدمیزاد یهو به خودش میاد میبینه چقدر بیخود و بیجهت صرفاً برای دوست داشته شدن و مقبول بودن زور الکی زده
-
هیچ اشکالی نداره که افراد سمی نزدیکت رو کمرنگ کنی یا حتی کنار بزاری!
بالاخره سلامت روان از پیوند خونی مهمتره
-
بله، "آدمیزاد معمولا کودکی مضطرب است که فکر میکند در حیاط بزرگ مدرسه هیچ دوستی ندارد"
-