سلـوان .
من در دوران دبیرستان برای مطالعه به کتابخانه فرهنگسرای کومش می رفتم.. عباس هم مرتب به کتابخانه میومد
شهید عباس دانشگر در قسمتی از
دستنوشته خود میگوید :
میخواهم عوض بشوم ؛
همه ی زندگی ام را عوض بکنم . .
میخواهم آن کسی باشم که دوست دارم
نه آن چیزی که یک ذهن ِمریض از من
ساخته است .
هرگز از تاخیر و دیر شدن به آرزوهایم
نا امید نمیشوم
زیرا بخشش ِالهی به اندازه نیت است .
همه جنبدگان حتی ماهیان دریا بر طالب علم سلامی می فرستند.(بحارالانوار،ج1،ص137)
- اماممحمدباقر(ع)
همه امیدشون بعد از خدا،به مسئولیت فرداعه توعه!
انقدر عرضه داری که راه آقای رئیسی رو ادامه بدی؟
اونقدر بری بالا که یه روزی توی سازمان ملل متحد،
جلوی دنیا از قرآن و تشییع بگی و دفاع کنی؟
امشب خیلی خوب شروع شد
با خنده کنار رفقا ادامه پیدا کرد
اما امان از حرف مردم که گاهی تا ته وجودتو میسوزونن ؛ ازتون میخوام هیچوقت آدما رو قضاوت نکنید که قطعا خدا ازتون بدتر کارماشو پس میگیره بعضی اوقات انقدر سرمون توی زندگی بقیه ست انقدر پی عیب گرفتن از بقیهایم که یادمون میره نقصهای وجود خودمونو ببینیم .
هیچ وقت توی زندگیم به اندازه ی امشب به جمله ی 'دهن مردمو نمیشه بست' معتقد نبودم .
𝐒𝐓𝐔𝐃𝐘📚⏰
〰〰〰〰〰〰
ᵖᵃʳᵗ ¹| 17:15_18:15✔️
ᵖᵃʳᵗ ²| 18:30_19:30✔️
ᵖᵃʳᵗ ³| 20:00_21:00✔️
ᵖᵃʳᵗ ⁴| 22:20_23:30✔️
𝐒𝐓𝐔𝐃𝐘📚⏰
〰〰〰〰〰〰
ᵖᵃʳᵗ ¹| 8:00_9:15✔️
ᵖᵃʳᵗ ²| 9:30_11:00✔️
ᵖᵃʳᵗ ³| 11:30_12:45✔️
ᵖᵃʳᵗ ⁴| 14:00_15:30✔️
ᵖᵃʳᵗ ⁵| 16:00_17:30✔️
ᵖᵃʳᵗ ⁶| 18:15_19:15✔️