eitaa logo
سلـوان .
402 دنبال‌کننده
288 عکس
480 ویدیو
1 فایل
خوش‌اومدی به بهشت کوچك من 💙 . مایل‌‌به‌خوردن‌یه‌لیوان‌چای‌هل‌دار ☕️ ؟! • کپی‌ نـکـن جـان‌دل 🐢 . تبادل . @Hobe118 . https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d388hn2&btn=سلوان
مشاهده در ایتا
دانلود
𝐒𝐓𝐔𝐃𝐘📚⏰ 〰〰〰〰〰〰 ᵖᵃʳᵗ ¹|8:00_9:45✔️ ᵖᵃʳᵗ ²| 10:00_11:45✔️ ᵖᵃʳᵗ ³| 12:00_13:45✔️ ᵖᵃʳᵗ ⁴|15:15_16:15✔️
خودت که بهتر می‌دونی؛ خوشگل بچین برامون. یه‌جوری که تهش مامان بخنده. همین!
آدم نمیتونه همینجور الکی تسلیم شه مخصوصا وقتی برمیگرده نگاه میکنه میشمره چقدر معجزه رخ داده؛ چقدر شب صبح شده؛ چقدر سیاهی مونده به زغال و دامنشو ول کرده؛ آدم نمیتونه شرمنده ی خودش شه و بعد یه عمر با این شرمندگی زندگی کنه! پاشو بجنگ برای چیزی که میخوای.
باور نميكنم خدا به كسی بگويد: نه! خدا فقط سه پاسخ دارد: ۱-چشم. ٢- یه کم صبر کن! ٣- پيشنهاد بهتری برايت دارم. ‌همیشه در فشار زندگی اندوهگین مشو شاید خداست که در آغوشش می فشاردت! برای تمام رنجهایی که میبری صبر کن . صبر اوج احترام به حکمت خداست! گابریل گارسیا مارک
اعتقادم تا ابد چراغ خاموش بودنه. سرتو بنداز پایین نتیجه کارهات خودشون میدرخشن. تو داد نزن هدفتو؛هدفی که داد بزنی سهم بقیه میشه.
خطاب به خودم : ترمیمت می‌کنم، سلول به سلول !
تقریبا هرروز دارم به خودم امید میدم، میدونم یه بخش هایی از من دیگه درگیر این امید نمیشه، چون آسیب دیده و از بین رفته؛ ولی میگن واسه ته مونده‌ی امیدت بجنگ. من تو همین جمله دارم زندگی میکنم.