آدم نمیتونه همینجور الکی تسلیم شه
مخصوصا وقتی برمیگرده نگاه میکنه
میشمره چقدر معجزه رخ داده؛
چقدر شب صبح شده؛
چقدر سیاهی مونده به زغال
و دامنشو ول کرده؛
آدم نمیتونه شرمنده ی خودش شه
و بعد یه عمر با این شرمندگی
زندگی کنه!
پاشو بجنگ برای چیزی که میخوای.
باور نميكنم خدا به كسی بگويد: نه!
خدا فقط سه پاسخ دارد:
۱-چشم.
٢- یه کم صبر کن!
٣- پيشنهاد بهتری برايت دارم.
همیشه در فشار زندگی اندوهگین مشو شاید خداست که در آغوشش می فشاردت! برای تمام رنجهایی که میبری صبر کن . صبر اوج احترام به حکمت خداست!
گابریل گارسیا مارک
اعتقادم تا ابد چراغ خاموش بودنه.
سرتو بنداز پایین
نتیجه کارهات خودشون میدرخشن.
تو داد نزن هدفتو؛هدفی که داد بزنی سهم بقیه میشه.
تقریبا هرروز دارم به خودم امید میدم، میدونم یه بخش هایی از من دیگه درگیر این امید نمیشه، چون آسیب دیده و از بین رفته؛ ولی میگن واسه ته موندهی امیدت بجنگ. من تو همین جمله دارم زندگی میکنم.
پیشرفت آسانسورش همیشه خرابه؛ تنها راهش پلههاییه که زانوهات رو حسابی به درد میآره.