تقریبا هرروز دارم به خودم امید میدم، میدونم یه بخش هایی از من دیگه درگیر این امید نمیشه، چون آسیب دیده و از بین رفته؛ ولی میگن واسه ته موندهی امیدت بجنگ. من تو همین جمله دارم زندگی میکنم.
پیشرفت آسانسورش همیشه خرابه؛ تنها راهش پلههاییه که زانوهات رو حسابی به درد میآره.
سلـوان .
رهبر شهید انقلاب: من معتقدم امام حسن مجتبى ع" شجاعترين چهرهٔ تاريخ اسلام است .
امامحسنقلبم💗
سلام به صاحبِ مهربانترین قلبِ دنیا.
میدانی آقا؟ امشب اصلاً نیامدهام که از دردهایم بگویم یا از آرزوهایم. نیامدهام که چیزی بخواهم. فقط آمدم که بگویم چقدر «شما» را دوست دارم.
اصلاً انگار وقتی اسم شما میآید ، تمامِ وجودم یکجوری خاص آرام میشود. اسمتان بویِ عطوفت میدهد، بویِ بخشش، بویِ همان آقایی که حتی وقتی جفا دید، باز هم لبخند زد و بزرگواری کرد. من عاشقِ این مهربانیتان هستم؛ عاشقِ اینکه با همه، حتی با آنهایی که بدخواهتان بودند، آنقدر کریمانه رفتار کردید که تاریخ هنوز در برابرِ بزرگیِ اخلاقِ شما زانو زده است.
امام حسن جان، گاهی که خلوت میکنم، به این فکر میکنم که چقدر خوشبختم که شما را دارم. فکر کردن به شما، به غربتتان در مدینه، به آن نگاهِ نجیبتان که همیشه پر از گذشت بود، قلبم را به لرزه میاندازد. کاش میشد فقط یکبار، خیلی دور، خیلی بیادعا، فقط به چهرهتان نگاه کنم. کاش میشد آنقدر خوب شوم که شما، آن «کریمِ عالم»، گوشه چشمی به این بندهی کوچکِ عاشق داشته باشید.
اصلاً «حسن» بودنِ شما، یعنی همهی زیباییهایِ عالم. یعنی همان عشقی که خدا در وجودِ شما به ودیعه گذاشته تا ما بندههایِ خاکی، یادمان نرود که مهربانی چقدر زیباست.
آقا جان! من به «بودنِ» شما دلخوشم. به اینکه میدانم کسی در آسمانها هست که به اندازه ی تمامِ عالم دوستم دارد و مرا همینطور که هستم پذیرفته.
شما برای من، خودِ آرامشید. خودِ عشقید.
دوستتان دارم، نه به خاطرِ دستِ بخشندهتان، که به خاطرِ وجودِ نازنینِ خودتان. شما برای من عزیزترینید.