eitaa logo
سلطان نصیر
3.5هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
446 ویدیو
249 فایل
موضوع کانال: ادیان و عرفان و اسطوره و علوم غریبه و خفیه و ماوراء و نجوم و دشمن شناسی با رویکرد آخرالزمانی و مسئله ظهور حضرت صاحب الامر عجل اللّه آدرس جیمیل ما : 👇 @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">Soltan313nasir@gmail.com کپی بدون ذکر منبع مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
@soltannasir { درد و دل 77 } { حکایات مرتبط با دروس7 } { همین خانه را اجاره می کنیم ! }. در آغاز ورود حضرت آقای مجتهدی به قم ، چندی در منزل مسکونی پدر همسرم مرحوم سید ضیاءالدین حسنی طباطبایی اقامت داشتتد و در قسمت جنوبی خانه ، اتاق مستقلی وجود داشت که ایشان در آن مستقر بودند و رفت و آمد اشخاص نیز از دری صورت می گرفت که مستقیما به حیاط خانه باز می شد و مزاحمتی به همراه نداشت . روزی اظهار تمایل فرموده بودند که باید خانه ای را اجاره کنیم و مدتی هم در آنجا ساکن شویم . دوستان ایشان از جمله اینجانب در صدد پیدا کردن خانه ای مناسب بودیم و هر از گاه که مورد مطلوبی پیدا می شد مراتب را به اطلاع ایشان می رساندیم و زمانی که از محل و مشخصات خانه سهمی نداریم ! چندین خانه در طول یک ماه جستجو برای محل سکونت ایشان شناسایی شد ، ولی هیچ کدام مورد قبول شان قرار نگرفت . تا این که روزی به اتفاق مرحوم حاج حسین آقا مصطفوی در کوچه حرم نما ، خانه ای را دیدیم که ظاهرا مناسب به نظر نمی رسید . ساختمانی نسبتا قدیمی داشت .در طبقه همکف دارای دو اتاق تو در توی کوچک بود با آشپزخانه ای بسیار کوچک در زیر پله هایی که به طبقه دوم می رفت و مشکل اساسی تر آن وجود مستأجره پیره زنی بود که در طبقه فوقانی زندگی می کرد و به طوری که همسایه ها می گفتند با جادو و جنبل سر و کار داشت ! وقتی که بعد از ظهر آن روز به خدمت حضرت آقای مجتهدی شرفیاب شدیم و جریان خانه را بازگو کردیم و گفتیم برای سکونت مناسب به نظر نمی رسد ، فرمودند : اتفاقا همین خانه را در سیر به ما نشان داده اند ! گفتم : علاوه بر این که خانه بسیار گرفته و کوچکی است ، پیره زنی هم در طبقه فوقانی آن سکونت دارد و می گویند ... ایشان اجازه ندادند که من جمله را تمام کنم ، و فرمودند : زمان آن رسیده است که تکلیف این پیر زن یک سره شود ! هنگامی که به اتفاق ایشان به خانه رفتیم نزدیک غروب بود و خانه ده ها بار از آن که ما صبح دیده بودیم دلگیرتر به نظر می رسید ! عرض کردم : ملاحظه می فرمایید چقدر دلگیر است ! فرمودند : ان شاءالله به برکت توسلاتی که دوستان در اینجا خواهند داشت ، فضای آن عوض می شود و نورانیت خود را پیدا می کند . پس از تمیز کردن خانه و تهیه وسایل مورد نیاز ، ایشان در آن خانه مستقر شدند و من هر روز صبح پیش از رفتن به سر کلاس به خدمت ایشان می رسیدم . یکی از روزها که برای تهیه صبحانه خدمت ایشان رسیدم ، چشم های ایشان به رنگ خون در آمده بود و نشان می داد که دیشب تا دیر وقت بیدار بوده اند و استراحت نکرده اند . پرسیدم : مثل این که استراحت نداشته اید ? فرمودند : مگر این پیر زن فرتوت گذاشت ! گفتم : آیا دیشب مزاحمتی ایجاد کرده است ? فرمودند : در تسخیر دستی بسیار قوی دارد و مأمورانی قوی پنجه ! نیمه های شب بود که مأموران خود را به سراغم فرستاد ، من با گفتن « یا علی » آنها را فراری دادم ! مجددا پیره زن با تسلی دادن ،آنها را به اتاق من فرستاد و من هم با گفتن یک «یا علی » آنها را متواری کردم . چندین بار این صحنه تکرار شد تا این که مقارن اذان صبح دست از کار کشید و تسلیم شد ! آقا جان او فکر می کرد که قدرت او را کسی ندارد و کسی نمی تواند با مأموران او روبرو شود ! ولی دیشب به اشتباه خود پی برد و فهمید که باید مسیر خود را عوض کند ودست از این کارها بردارد ! { کتاب در محضر لاهوتیان جلد اول خاطره هشتم صفحات 95 الی 97 } نکته : عزیزان توجه نمایند که مأموران این پیره زن که احتمالا از جنیان بوده اند . و بعید است که تعداد آنان در حد یک فامیل جن بوده باشد . بلکه احتمالا تعداد این مأموران کمتراز این حرف ها بوده است . تا چه حد کار را برای شخصیت راه رفته ای نظیر جعفر آقای مجتهدی سخت نموده بودند . که ایشان تا صبح درگیر شاخ به شاخ شدن با این مأموران بوده است . توجه به این نکته برای آن دسته از جویندگان علوم غریبه لازم و ضروری است که گوش به ادعاهای مفت عده ای شیاد در محیط مجاز و غیر مجاز ندهند که فلان استاد صد تا جن را در یک شب سوزاند . کار تقابل با این فرومایگان به هیچ وجه آسان نیست . اگر کار آسان بود بسیاری از آقایان (علی الخصوص پیران بعضی طریقه ها )به دنبال وادی تسخیر و مسخرات نمی رفتند . شخصی که وارد وادی این فرومایگان می شود حجاب جسم وی با عالم اینان پاره می شود . و باید آماده هر نوع خطر و اتفاقی در زندگی خویش باشد . شخصی توان سوزاندن جنیان را دارد . که اگر در خیابان پنج نفر لات با قمه به وی حمله کنند بتواند آنان را با قدرت روحی خویش متوقف کند . (بیهوش کند یا با تصرف آنان در جای خویش متوقف کند و ...) چنین شخصی قدرت روحی سوزاندن جنیان را دارد . وگرنه به صرف ادعا به شخص چیزی نمی دهند . @soltannasir 👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿
@soltannasir { درد و دل 78 } { تقابل نور و ظلمت در آخرالزمان } ادامه مطالبی که در دروس حفظ نور و تشابه انوار و تقابل نور و ظلمت گفته شده ...👇👇👇 حق تبارک تعالی در آیات 24 الی 26 سوره مبارکه ابراهیم می فرماید :👇👇👇 { أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ (24) تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا وَيَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ(25) وَمَثَلُ كَلِمَةٍ خَبِيثَةٍ كَشَجَرَةٍ خَبِيثَةٍ اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ مَا لَهَا مِنْ قَرَارٍ (26) } { آيا نديدى خدا چگونه مثل زده سخنى پاك كه مانند درختى پاك است كه ريشه اش استوار و شاخه اش در آسمان است (۲۴) میوه اش را هر دم به اذن پروردگارش مى دهد و خدا مثلها را براى مردم مى زند شايد كه آنان پند گيرند (۲۵) و مثل سخنى ناپاك چون درختى ناپاك است كه از روى زمين كنده شده و قرارى ندارد (۲۶) } با توجه به این آیات و آنچه عرفای شامخ امت اسلام گفته اند : نور ذکر و کلمه طیبه بالا می رود . و ظلمت و تاریکی کلمه خبیثه پایین می ماند و نمی تواند بالا برود . بر همین اساس است که بخش جادوی سیاه انجمن های مخفی مراسم های کثیف جادوی آیینی و قربانی خویش را در طبقات فوقانی برج های بلند اجرا می نمایند . زیرا ظلمت و تاریکی مراسم هایشان نمی تواند بالا برود . بنابراین اجرای مراسم های جادوی سیاه آیینی در طبقات فوقانی ساختمان های بلند ، به آنان این امکان را می دهد . تا ظلمت و تاریکی مراسم هایشان بخوبی در سطح شهر پخش شود . و این تاریکی کل سطح شهر را فرا بگیرد . نکته 1: یکی از نکاتی که متاسفانه در کشور ما از اول انقلاب تا کنون مورد توجه قرار نگرفته است. مسئله معماری اسلامی است . درجوامع اسلامی در گذشته های دور گلدسته (های) مسجد جامع شهر معمولا مرتفع ترین بنای شهر بود. . و موذن از پله های گلدسته بالا می رفت . و از بالای گلدسته اذان می زد . (متاسفانه امروزه اذان به صورت ضبط شده از بلندگو های گلدسته پخش می شود که تاثیر چندانی ندارد . 😔) و اینگونه بود که صدای اذان و نور اذکار اذان در کل شهر پخش می شد . بر اساس همین نکته از منظر شرعی درست نیست که ساختمانی در شهر مرتفع تر از گلدسته مساجد ساخته شود . که متاسفانه در کشور ما و سایر بلاد اسلامی به این مسئله اساسی توجه نشد . و توجه به آن دیگر فایده چندانی ندارد .و معماری غربی در بلاد اسلامی به اعضای انجمن های مخفی این اجازه را داده که از طبقات فوقانی ساختمان های بلند ، ظلمت و تاریکی مراسم های خویش را در سطح شهر پخش نمایند .😔 نکته 2 : اما یکی دیگر از دلایل ساختن برج های بلند به شکل ابلیسک (هرم بر روی سر ساختمان ستونی شکل به مانند بانک قوامین ) و یا گذاشتن آنتن های بلند بر سر برج های بلند (نظیر برج میلاد ) این است که نوک تیز ابلیسک ها و یا آنتن های بلند بر سر برج ها قابلیت پخش و انتقال انرژی تاریک مراسم های جادوی سیاه ماسونی را دارا است .و انرژی مراسم ها با برخورد به نوک تیز و یا آنتن های این ساختمان ها به نوک تیز ساختمان بعدی منتقل می شود . و اینگونه کل شهر توسط انرژی تاریک و شیطانی مراسم هایشان محصور می شود . نکته 3 : در گذشته صوفیان و دراویش تاج بر سر می گذاشتند .و قبه ای نیز بر سر تاج خویش قرار می دادند . شکل مخروطی تاج ، شکلی الهی و مثبت است . و اینگونه وقتی صوفی ای در منزل خویش به ذکری مشغول می شده است . انرژی ذکر وی توسط صوفی ای که در چند منزل آن طرف تر بوده است دریافت می شده است . انرژی ذکر ابتدا 👈به قبه تاج وی👉 دریافت و از قبه به تاج و از تاج به سر صوفی منتقل می شده است . و اینگونه این صوفی از انرژی ذکر صوفی دیگر استفاده می نموده . در واقع قبه تاج به منزله آنتن عمل می نموده و خود تاج به منزله ساختمان بلند . 😍 @soltannasir 🌃🏙🌆🌇🌃🏙🌆🌇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
بخش هایی از فیلم شاگرد جادوگر👆👆 که در آن نشان داده می شود که چگونه آنتن های ساختمان های بلند و نوک تیز آن در نقش انتقال دهنده انرژی عمل می نماید @soltannasir 🌃🏙🌆🌇🌇🌆🏙🌃🌃🏙🌆🌇
ساختمان برج میلاد و آنتن بلند آن که در کلان شهر تهران بیشتر در نقش انتقال دهنده انرژی تاریک عمل می نماید @soltannasir
تصویر ساختمان ابلیسک شکل بانک قوامین مشرف بر مصلی تهران @soltannasir
سمت چپ :تصویر دو نمونه تاج درویشی سمت راست: تصویر درویشی با تاج (نورعلیشاه اصفهانی ) که تاج وی دارای قبه است . @soltannasir
آرشیو جامع کانال سلطان نصیر 👆👆 به صورت پی دی اف از ابتدا (نیمه شعبان امسال) تا بدین لحظه عزیزانی که مطالب را از ابتدا مطالعه ننموده اند این فایل را به صورت کامل از ابتدا مطالعه نمایند . عزیزان فایل پی دی اف سلطان نصیر را در اختیار دوستان و آشنایان علاقه مند به این مباحث( مهدویت ، دشمن شناسی ،ادیان، اسطوره ، تصوف و عرفان اسلامی ، علوم ماوراء و ...) قرار دهید . و ما را در انتشار آن یاری دهید . هنوز هم در کشور ما افرادی هستند که به این مباحث علاقه مند می باشند ولی در محیط مجاز فعال نیستند . فایل پی دی اف کانال برای این دسته بسیار مناسب است . @soltannasir 📘📙📗📕📒📙📘📗📕📒
@soltannasir { درد و دل 79 } { ذکر چند نکته در باب دروس حفظ نور و تقابل نور و ظلمت } 1⃣ : برای حفظ نور عبادات خویش ، سعی نمایید که عبادات خویش را در یک محل از خانه انجام دهید . (اتاق شخصی برای عبادت داشته باشید ) 2⃣ : اگر محل عبادات شما دارای پنجره است . سعی نمایید پرده ای ضخیم در جلوی پنجره اتاق عبادت خویش بیاویزید . تا بدین وسیله نور عبادت شما کمتر از محل عبادت شما خارج شود . 3⃣ : بعضی معماران اصفهانی ، در خانه هایی که در شهر اصفهان می سازند برای یکی از اتاق های خانه ، پنجره قرار نمی دهند . در واقع این اتاق ها کاملا تاریک است . و محل مناسبی برای عبادات می باشد . زیرا نور عبادات در آن می ماند . فقیر علت این سبک از معماری را که در بعضی از خانه های شهر اصفهان مشاهده می شود را نمی دانم . و باید در این باره به تاریخ معماری چند قرن اخیر در شهر اصفهان توجه نمود . 4⃣ : عباداتی که از هنگام غروب آفتاب تا هنگام طلوع آفتاب در محل عبادات خویش انجام می دهید . را ترجیحا در تاریکی انجام دهید . 5⃣ : تاریکی محل عبادات در هنگام غروب آفتاب ، چند ویژگی مهم دارد :👇👇👇👇 الف : نور و انرژی عبادات در محل تاریک بیشتر حفظ می شود . ب : تاریکی محل عبادت باعث می شود که انوار معنوی ، بهتر به بصر شهود سالک در آید . ج : تصاویری که شخص در واقعات (مکاشفات و مشاهدات) در محل تاریک می بیند وضوح بیشتری دارد . ضمن اینکه شانس دیدن مشاهدات نیز در محل تاریک بیشتر است . در سینماها نیز از این تکنیک استفاده می شود و برای بهتر دیدن فیلمی که بر روی پرده سینماها اکران می شود . سالن سینما را تاریک می نمایند . 6⃣ : یکی از مواردی که هم اکنون در نزدیکی شروع دوره آخرالزمان با آن مواجه شده ایم باز شدن پای عده ای از موجودات دخانی (توسط بخش جادوی سیاه انجمن های مخفی ) به عالم ما می باشد که این موجودات نورخواری می نمایند . و از نور عبادات مومنین تغذیه می نمایند . و این خود به ظلمانی تر شدن فضای شهر ها کمک می نماید . البته ما هنوز به شکل گسترده با این پدیده مواجه نشده ایم . اما با این حال هر چه به شروع دوره آخرالزمان نزدیک تر شویم . گسترش این پدیده بیشتر خواهد بود . و این مسئله منجر به تاریک شدن فضای کل عالم خواهد شد . 😔 بنابراین در چنین وضعیتی بهتر است که نور عبادات را در محل عبادات با کشیدن پرده های ضخیم تا حد ممکن حفظ نمود 7⃣ : عزیزان دقت نمایند که در چنین شرایطی برگزاری نماز جماعت در مساجد ، تا چه حد ضرورت دارد . که متاسفانه ما در حفظ این سنت حسنه کوتاهی می نماییم . 😔 8⃣ : با وجود آنکه معابد انجمن های مخفی با انجام مراسم های خاص (جادوی سیاه و قربانی ) سعی در تکثر تیرگی در عالم دارند . یعنی سعی می نمایند به هر طریق ظلمت مراسم های خویش را منتشر نمایند . اما با این حال آنان نیز معابدی دارند که ظلمت و تاریکی اعمال شنیع خویش را در آن با آویختن پرده های ضخیم و یا بستن مناففذ حفظ می نمایند . این معابد به آن دسته از سالکین طریق تاریکی که در بخش جادوی سیاه انجمن های مخفی سلوک می نمایند . کمک می کند که در سلوک طریق تاریکی سریع تر پیشرفت نمایند . 9⃣ : یکی از نکات جالب در مورد مراسم های جادوی سیاه انجمن های مخفی این است که اینان توانسته اند . دستگاه هایی بسازند که اصوات اذکار (ظلمانی و شیطانی ) مراسم هایشان را توسط این دستگاه ها به طول موج قابل دریافت توسط دستگاه های گیرنده نظیر تلفن های همراه و یا رسیور و ...تبدیل بنمایند . و این دستگاه های جدید این طول موج جدید را در سطح شهر پخش می نمایند . بنابراین به غیر از مسئله پارازیت های ماهواره ای ما در بعضی کلان شهر های داخلی با چنین مسئله ای نیز مواجه می باشیم . و موبایل ها و رسیور های ماهواره ای و رادیو و ... در هنگام مراسم های کثیف اهریمنیشان این طول موج جدید را دریافت می نماید . و این فرکانس ها بر روی ذهن و مغز و جسم و روح و روان افرادی که در معرض تشعشعات آن قرار می گیرند تاثیرات منفی می گذارد . @soltannasir 🏢🏚🏘🏡🏠🏭🛣🏬🏣🏤🏥🏦🏨🏪🏫
تصویر لژ فراماسونری با پرده های ضخیم آویخته شده ، چنین آرایشی به حفظ نیروی (اهریمنی) مراسم هایشان کمک می نماید . @soltannasir
تصویری از یک لژ ماسونی دیگر که علی الظاهر پنجره ای ندارد . تا با پرده های ضخیم پوشانده شود . @soltannasir