eitaa logo
شیخ مجید سرآسیائی کانال رسمی🇮🇷🇮🇷
551 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
2.8هزار ویدیو
30 فایل
مباحث معرفتی ، اعتقادی، شرعی ، سیاسی، اخلاقی،تاریخی و...
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ چک سفید امضایخدا 🔻 خدا در قرآن به دو گروه داده و فرموده است خودتان مبلغش را بنویسید! 🔺یک گروه کسانی هستند که بر می‌کنند. چون این افراد ثابت کرده‌اند که حقیقتا خدا را می‌خواهند. «إِنَّمَا يُوَفَّى الصَّابِرُونَ أَجْرَهُمْ بِغَيْرِ حِسَابٍ»(زمر، ۱۰). 🔺 گروه دوم هم افرادی هستند که می‌خوانند. «فَلَا تَعْلَمُ نَفْسٌ مَا أُخْفِيَ لَهُمْ مِنْ قُرَّةِ أَعْيُنٍ»(سجده، ۱۷) خداوند می‌فرماید هیچ‌کس نمی‌تواند بفهمد برای این‌ها چه آماده کرده‌ام! 🍃🌹🍃
🔹پیامبر اسلام(ص) می فرمایند: مَن کانَ فی طَلَبِ العِلمِ کانَتِ ‏الجَنَّةُ فی طَلَبهِ. 🔸هر که در جستجوى دانش باشد ، بهشت در جستجوى او برآید. 📚منتخب میزان: ۳۹۸ -
بسیار جالب از سلطان بلاغت و فصاحت 🌸 در این حدیث اگر حرف (ذ،ض،ز،ظ) را به یک صورت تلفظ کنی معنا جمله اشتباه میشود .🌸 قال امیرالمومنین امام علی ابن ابیطالب علیه السلام :💥💥💥 ۱.مَن تَوکَّلْ علَی المالِ ذَلَّ کسی که به مال توکل کرد ، ذلیل شد. ۲.مَن تَوکَّلْ علَی الْعِلمِ ضَلَّ کسی که به علم توکل کرد ، گمراه شد. ۳.مَن تَوَکَّل علی العقل زلَّ کسی که به عقل توکل کرد، لغزید. ۴.مَن تَوَکَّلْ علَی اللهِ ظَلَّ کسی که به خدا توکل کرد ، سایه بانی یافت. بحارالانوار، ج‏1، ص ۱۶۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹 🔹 🔰حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها: 🔻خداوند ایمان را مایه ی پاکسازی از شرک قرار داد و نماز را وسیله ی دور ساختن شما از تکبر و زکات را برای تزکیه ی نفس و افزایش رزق و روزی و روزه را برای استوار سازی اخلاص و حج را برای تقویت و استحکام دین. 📚وسائل الشيعة ج ۱ ص ۲۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امیرالمؤمنین (علیه السلام): آگاه باشید ! این پوست نازکِ تن ، طاقت آتش دوزخ را ندارد پس به خود رحم کنید ..
🔹حضرت زهرا سلام الله علیها می فرمایند: 🔸کسی که عبادت های خالصانه خودش را به سوی خدا بفرستد خداوند بهترین مصلحت خودش را به سوی او می فرستد. 📚بحار الانوار ج۷۰ ص۲۴۹