انقد گیج شدم که تا وسط راه کلاس طراحیم رو رفتم بعد یادم افتاد قلمو نیاوردم=))
یه درخت خرمالو تو حیاطمون داریم، صبحا هر موقع که میرم مدرسه میبینمش
خیلی خوشگل و نازه و وایب پاییزی خیلی قشنگی میده))
دوسش دارم 😭✨
چقد این بچه ها موجودات نازین))
دختر عموم موهاشو گوجه ای کوچولو بسته بود اصلا... 😭✨
𝘚𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶★
𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎,𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗈𝗇)⊹⊱
جوری که ماگش خوشگله😭✨)