هدایت شده از اُتاقَکِ مَخفی୨୧
اگه آکانه،جولیت،شارلوت،سیلنا،روناک،استوگو،حورا،آدری،آرمیتا ندارین،
گریه کنین🙏
حدود هفت ماه از تولد چهارده سالگیم گذشته و من تازه الان کادویی که شب تولدم به محض ورود به خونه گذاشتمش کنار رو باز کردم و عمیقا به این فکر میکنم که..
درسته خیلی از تولدم بدم میاد و علاقهای بهش ندارم، اما روز تولدم کنار آدمای مهم زندگیم بودم و میتونستم از بودن درکنارشون نهایت لذت و ببرم و تمام توجهم با اونها باشه.
اما تمام فکر و ذهنم پیش یک دوستی اشتباه و یک فرد اشتباه بود، آدم های همیشگی و مهم کنارم بودن و برام ارزش قائل بودن اما من منتظر بودم یک آدم دوروزه که ارزشی برام قائل نیست، بهم تبریک بگه تا بهم ثابت بشه به فکرمه.
همیشه خیلی دیر متوجه میشم و گند میزنم و بازم هیچوقت قدر کسایی که دوستم دارن رو نمیدونم ..
حس میکنم کلا لایق دوست داشته شدن نیستم، و برعکس اینکه همیشه میگم نمیدونم مشکل چیه، مشکل اصلی خودمم.
https://eitaa.com/stormofthought/1642
به تو چه
اقا من دلم میخواد دوست داشته باشم به تو چه
-
وای ناز((
بیا من تورو یه لقمه چپت کنم🤏🏻
𝘚𝘵𝘰𝘳𝘮 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵
https://eitaa.com/stormofthought/1642 به تو چه اقا من دلم میخواد دوست داشته باشم به تو چه - وای ناز(
کاملا با ایشون موافقم🙏
ببین دوستت داریم ،بقیه رو ولش