پیامت و خوندم
دختر نازم استرس نداشته باش گریه هم نکن،فدای سرت.
خانواده زیادی گیر میدن چون اوناهم استرس دارن که درست ازمون مراقبت نکرده باشن.
ببین الان با ابول حرف بزن که مطمئنم درکت میکنه اونم.
منم که خیالت راحت هروقت برگشتی قول میدم دوباره بهم برسیم.
یه مدتی و استراحت کن و دور از مجازی باش شاید حال خودت هم بهتر شد. اینطوری نیاز هم نیست دیلیت اکانت بکنی.
ولی حتی اگه مجبور شدی دیلیت کنی، فدای سرت اصلا ارزش نداره که بابتش خودت و اذیت کنی و گریه کنی.
فعلا هستم اما خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی کم
شبت بخیر
دوست دارم..
-
...))
شب توهم به خیر
من بیشترر