حاجآقاپناهیان یه جایی میگفت :
+ازچیمیترسے؟
-ازعذابالهی؛
+خبگناهنکننترس
خداکهظالمنیستظلمنمےکنه!!
#گناه
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_وقتی به من میگن نظرت راجب آمریکا و اسرائیل چیه.😁👌
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما آتشبس نمیخوایم 😎❤️🔥
همونطور که قبلاً گفتیم.
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وآننظام،نظامجمهوریاسلامیاست