eitaa logo
نسل آفتاب
821 دنبال‌کننده
15.1هزار عکس
7.1هزار ویدیو
183 فایل
کانال اصلی کپی کلیه مطالب آزاد است حرف دلتان رو به صورت ناشناس بفرستید https://harfeto.timefriend.net/17322071138633
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یک تصادف عجیب مرتبط با بیماری‌های همه‌گیر وبا - ۱۸۱۷ اسپانیایی - ۱۹۱۸ کرونا - ۲۰۱۹ اینها همه بیماری‌های همه‌گیر هستند که جان میلیون‌ها نفر را گرفته است. آیا فرکانس را احساس می‌کنید؟ کشتار و نسل‌کشی با بیمار کردن ملت‌ها ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی گفته میشه «لا اکراه فی الدین» پس چرا ما اجباریه؟! ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در فلسطین اشغالی کار از سنگ گذشته و به پرتاب بلوک‌های بتنی رسیده ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
نسل آفتاب
اگر نگویم مطالب و محتوای سخنرانی امروز امام خامنه‌ای در دیدار با دانشجویان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) در طول
سخنان دیروز رهبری درباره ‎ که کمتر دیده شد: در قرن بیستم یعنی بعد از حدود سه قرن، چهار قرن استعمار، به این نتیجه رسیدند که استعمارِ مستقیم دیگر جواب نمی‌دهد؛ یک سیاست جدیدی به وجود آمد و آن سیاست این بود که در کشورهای هدف، افرادی را تربیت کنند تا آن افراد همان کاری را انجام بدهند که استعمارگر بنا بود انجام بدهد، همان حرفی را بزنند که او بنا بود بزند، همان اقدامی را در کشور انجام بدهند که استعمارگر بنا بود انجام بدهد؛ اصلاً هدف این است. پس نگاه به دانشگاه و نخبه‌پروری و نخبه‌شناسی در کشورهای هدف برای غربی‌ها این بود که عرض میکنم که اسم این، استعمار نو بود. در این زمینه کتاب‌ها نوشته‌اند، حرف‌ها زده‌اند، مطالب تحقیقی زیادی افراد نوشته‌اند که خوب است نگاه کنید. نگاه جریان واپسگرا و ضدّانقلاب به دانشگاه این نگاه بود؛ خب این با نگاه انقلابی کاملاً در تضاد است. آن‌ها می‌خواستند که دانشگاه‌های ماــ نه فقط دانشگاه‌ کشور ما؛ کشورهای هدف ــ پس‌مانده‌های دانش غربی را فراگرفته و در واقع آن متاع ازکارافتاده‌ی بی‌فایده یا کم‌فایده را یاد بگیرند و دستشان از تولید علم کوتاه باشد. یعنی واقعاً علم، به معنای واقعی کلمه پیشرفت و توسعه‌ای در این کشورها پیدا نکند؛ هدفِ اینها این بود. هر حرکتِ علمیِ نوآورانه در هر بخشی، در این کشورها مورد سرکوب قرار گرفته. این‌ها واقعیّات است، این‌ها ادّعا نیست، این‌ها اتّفاقاتی است که افتاده. خب، این هم یک چالش بود. آن‌ها می‌خواستند «‎» و «جامعه‌ی مصرفی» تولید کنند با دانشگاه. «دانشمند مصرفی» یعنی آن کسی که مصرف‌کننده‌ی دانش غربی است، آن هم نه دانش پیشرفته، [بلکه] دانش عقب‌افتاده، دانش منسوخ‌شده. «جامعه‌ی مصرفی» یعنی همین دانشمندِ تحصیل‌کرده‌ی مصرفی وقتی می‌آید در جامعه، وقتی مدیریّت را به عهده می‌گیرد و مانند این‌ها، یک جامعه‌ی مصرفی به وجود می‌آورد بازار مصرف محصولات غربی تولید می‌کند. هدف از دانشگاه این بود؛ نگاه به دانشگاه چنین نگاهی بود. شما امروز می‌شنوید در خیلی از بیاناتی که در روزنامه‌ها و در فضای مجازی پخش می‌شود، مسئله‌ی ‎ به ‌عنوان یک کار لازم [مطرح می‌شود]؛ این همان هویّت‌زدایی است. ایدئولوژی، تفکّر، ارزش‌ها، هویّت یک ملّت است. امروز قبله‌ی ‌این‌ها آمریکا است. و آمریکایی‌ها دائم روی ارزش‌های آمریکایی تکیه می‌کنند که ارزش‌های آمریکایی این‌ جور می‌گوید، ارزش‌های آمریکایی این ‌جور می‌خواهد ــ ارزش‌های آمریکایی یعنی همان ایدئولوژی ــ [امّا] اینها حاضر نیستند این را از آمریکا یاد بگیرند. اینکه گفته می‌شود ایدئولوژی‌زدایی که بایستی در داخل ایدئولوژی‌زدایی بشود، یعنی هویّت فکری جامعه که مظهر مهمّش هم دانشگاه و دانشجو است بایستی از بین برود؛ هویّت‌زدایی یعنی این: مبانی اندیشه‌ای و رویکردهای تاریخی و ملّی یک کشور تحقیر بشود، گذشته‌ی یک کشور تحقیر بشود، گذشته‌ی انقلاب تحقیر بشود، کارهای بزرگی که انجام گرفته کوچک‌نمایی بشود؛ و البتّه عیوبی وجود دارد و این عیوب هم ده برابر بزرگ‌نمایی بشود؛ هویّت‌زدایی یعنی این. آن وقت به جای این هویّت، منظومه‌ی فکری غرب جایگزین بشود؛ که یک نمونه‌اش همین سند ۲۰۳۰ آمریکایی‌ها است. که این، مظهر سلطه‌ی نواستعماری غربی در زمان ما است؛ یعنی یکی از نمونه‌هایش این است. ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
ما با سر پر درد می‌آییم ای قدس با یک نگه سرد می‌آییم ای قدس هر کودک و پیر و نوجوان در آن روز با هیبت صد مرد می‌آییم ای قدس با قدرت صد رود می‌آییم ای قدس با نغمه‌ی داود می‌آییم ای قدس ما زاده‌ی حیدریم از طوس و نجف با کرببلا زود می‌آییم ای قدس نسل آفتاب
جمعه همه با لطف می‌آییم همراه جمیع می‌آییم ای غاصب صهیونیستی کودک کش در ماه خدا از همه جا می‌آییم ای قدس به همراه می‌آییم به حضرتِ ولی می‌آییم حتماً همه نارضایتی هم داریم با عشق به اسلام ولی می‌آییم فردا همه با شور و شعف می‌آییم چون تیر به آهنگ هدف می‌آییم عالم اگر از یزید لبریز شود ما یکسره از سمت می‌آییم نسل آفتاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
: ما با وارد جنگ خواهیم شد هرکسی با ما است بسم‌الله هر کسی با ما نیست خداحافظ نسل آفتاب
اجتماع مجازی روز قدس برای کسانیکه نمی‌توانند در راهپیمایی شرکت کنند http://qudsday.net/ روز جمعه، جهان شاهد حضور حماسی انسان‌های آزاده‌ای خواهد بود که با زبان‌ها و ملیت‌های گوناگون برای دفاع از مردم ستم‌دیده‌ی فلسطین و اعتراض به جنایات صهیونیسم جهانی، در سایت «QudsDay.Net» گرد هم آمده‌اند ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
4_5922610736969813429.ogg
147.9K
با دستور زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، نیروهای سرایا القدس شاخه نظامی این جنبش به حالت آماده‌باش درآمدند. ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
4_5821249474424472494.mp3
6.71M
بانگ جرس گاه سفر آمد نه هنگام درنگ است چاووش می‌گوید که مارا وقت تنگ است ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویژه ماه مبارک رمضان تفسیر روایی آیه مرتبط با امام زمان علیه‌السلام ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قُدس خُرَّم‌شَهِر دیگَر می‌شَوَد نسل آفتاب
حال و احوال گرفتار تماشا دارد گریه‌ی عبـد گنـه کار تماشا دارد آمدم گریه کنم تا که نگاهی بکنی چون ستاره به شب تـار تماشا دارد هر چه شد بین من و تـو ز همه پوشاندی آبروداریِ ستـّار تماشا دارد بـارها زیـر همه قـول و قـرارم زده‌ام دست گیریِ تـو هـر بـار تماشا دارد مهربـانی بـه گنـهکار بُــَود عادت تو کـَرم سفرۀ غفـّار تماشا دارد عاشق نیمه شب صحن و سرایِ نجفم حـرم حیـدر کـرّار تماشا دارد همۀ آرزویم یک سحر کرب و بلاست شب جمعه حـرم یـار تماشا دارد مادری دست به پهلو پسری پاره گلو گـریـه‌ها لحظۀ دیـدار تماشا دارد روضۀ قحطی آب و لبِ عطشان حسین گـوشۀ صـحن علمـدار تماشا دارد خاک ری را به بـهای سـر آقـا دادند زین جهت گریۀ بسیار تماشا دارد کاش امسال شود سال ظهور دلبر پرچم خیمه‌ی دلدار تماشا دارد نسل آفتاب
بس بگردید و بگردد روزگار دل به دنیا در نبندد هوشیار ای که دستت می‌رسد کاری بکن پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
نسل آفتاب
بس بگردید و بگردد روزگار دل به دنیا در نبندد هوشیار ای که دستت می‌رسد کاری بکن پیش از آن کز تو نیای
بس بگردید و بگردد روزگار دل به دنیا در نبندد هوشیار ای که دستت می‌رسد کاری بکن پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار اینکه در شهنامه‌ها آورده‌اند رستم و رویینه‌تن اسفندیار تا بدانند این خداوندان ملک کز بسی خلق است دنیا یادگار این همه رفتند و مای شوخ چشم هیچ نگرفتیم از ایشان اعتبار ای که وقتی نطفه بودی بی‌خبر وقت دیگر طفل بودی شیرخوار مدتی بالا گرفتی تا بلوغ سرو بالایی شدی سیمین عذار همچنین تا مرد نام‌آور شدی فارِس میدان و صید و کارزار آنچه دیدی بر قرار خود نماند وین چه بینی هم نماند بر قرار دیر و زود این شکل و شخص نازنین خاک خواهد بودن و خاکش غبار گل بخواهد چید بی‌شک باغبان ور نچیند خود فرو ریزد ز بار این همه هیچ است چون می‌بگذرد تخت و بخت و امر و نهی و گیر و دار نام نیکو گر بماند ز آدمی به کز او ماند سرای زرنگار سال دیگر را که می‌داند حساب؟ یا کجا رفت آن که با ما بود پار؟ خفتگان بیچاره در خاک لحد خفته اندر کلهٔ سر سوسمار صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار هیچ دانی تا خرد به یا روان من بگویم گر بداری استوار آدمی را عقل باید در بدن ور نه جان در کالبد دارد حمار پیش از آن کاز دست بیرونت برد گردش گیتی زمام اختیار گنج خواهی، در طلب رنجی ببر خرمنی می‌بایدت، تخمی بکار چون خداوندت بزرگی داد و حکم خرده از خردان مسکین در گذار چون زبردستیت بخشید آسمان زیردستان را همیشه نیک دار عذرخواهان را خطاکاری ببخش زینهاری را به جان ده زینهار شکر نعمت را نکویی کن که حق دوست دارد بندگان حقگزار لطف او لطفیست بیرون از عدد فضل او فضلیست بیرون از شمار گر به هر مویی زبانی باشدت شکر یک نعمت نگویی از هزار نام نیک رفتگان ضایع مکن تا بماند نام نیکت پایدار ملکبانان را نشاید روز و شب گاهی اندر خمر و گاهی در خمار کام درویشان و مسکینان بده تا همه کارت بر آرد کردگار با غریبان لطف بی‌اندازه کن تا رود نامت به نیکی در دیار زور بازو داری و شمشیر تیز گر جهان لشکر بگیرد غم مدار از درون خستگان اندیشه کن وز دعای مردم پرهیزگار منجنیق آه مظلومان به صبح سخت گیرد ظالمان را در حصار با بدان بد باش و با نیکان نکو جای گل گل باش و جای خار خار دیو با مردم نیامیزد مترس بل بترس از مردمان دیوسار هر که دد یا مردم بد پرورد دیر زود از جان بر آرندش دمار با بدان چندان که نیکویی کنی قتل مار افسا نباشد جز به مار ای که داری چشم عقل و گوش هوش پند من در گوش کن چون گوشوار نشکند عهد من الا سنگدل نشنود قول من الا بختیار سعدیا چندان که می‌دانی بگوی حق نباید گفتن الا آشکار ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1111.mp3
47.43M
مقایسه طب اسلامی با طب غربی انسان نیازمندترین موجود عالم هست اما جاهل‌ترین موجود هم هست برای اینکه… برای هر کاری در زندگی انسان، دو نوع سبک زندگی وجود دارد: سبک زندگی انبیاء و معصومین، سبک زندگی غربی تفاوت طب اسلامی با طب غربی تفاوت در علت بیماری‌ها، راه پیشگیری از بیماری، ابزار تشخیص، مواد اولیه داروها و غذاها، روش درمان اوج علم غربی در حشره‌خواری، پیوند مدفوع، استفاده از محصولات جنینی، الکل نجس و ژلاتین خوکی هست درمان در پزشکی غربی یعنی حبس بیماری در بدن هرچیزی که اهل‌بیت علیهم‌السلام فرموده‌اند در سبک زندگی غربی برعکس شده است به اسم علم ایتا تلگرام سروش @sunshinegeneration