متاسفانه سليقه ي شخصي كاملا از بين رفته يه چيزي ترند ميشه همه ميرن سمتش بدون اينكه در نظر بگيرن اصلا حس واقعي خودشون نسبت به اون چيه
ولی چقدر روحیه دانش اموز خراب میشه که یهو از ۱۹ و ۲۰ بشه تجدید و تابستون امتحان دادن..