حتی باب اسفنجی هم از زیاد انتظار کشیدن بی حوصله و عصبی شد دیگه از من چه توقعی دارین؟
گاهی اوقات به درستی نمی فهمم دلتنگی من بیشتر بخاطر توست یا برای تکه ای از من که کنار تو جاماند و هرگز برنگشت.
دخترا اینجورین که یه لباس رو دوبار نمیپوشن ولی به یه دلقک ۴۸ بار فرصت میدن. 🙏🏼💔