جادوی ِآبی.
از گربت که حاملست بزار ᵕ.ᵕ🌱
داره آسمونو میبینه لگد زدنای بچش یادش بره🤣🤣🙏🏼
کسایی که عدسپلو رو دوست دارن هرچه سریعتر باید خودشون رو به در دسترسترین روانپزشک حومه برسونن و به سرعت داروهای آنتیسایکوتیک مصرف کنن.
جادوی ِآبی.
کسایی که عدسپلو رو دوست دارن هرچه سریعتر باید خودشون رو به در دسترسترین روانپزشک حومه برسونن و به
عدس پلو با تهدیگ و بدون کشمش >>>
خدا رو شکر “وا” ابداع شد. وگرنه نمیدونستم چطور انقدر کوتاه، عمیق و مفید تعجبم رو نشون بدم.
شب هنگام، تکههای شکستهات را بهم بچسبان تا صبح دوباره همانی شوی که بودی؛
قوی، استوار و شجاع.