خدا رو شکر “وا” ابداع شد. وگرنه نمیدونستم چطور انقدر کوتاه، عمیق و مفید تعجبم رو نشون بدم.
شب هنگام، تکههای شکستهات را بهم بچسبان تا صبح دوباره همانی شوی که بودی؛
قوی، استوار و شجاع.
باز خوبه داره پاییز میشه. غصه خوردن تو پاییز خیلی قابل تحملتر از هوای تابستونه.
من بدترین دوران زندگیم رو به تنهایی پشت سر گذاشتم متاسفم اگه جوری رفتار میکنم که انگار به کسی نیاز ندارم.