به اینکه وااای امسال بعد از یه سال قراره یه کتاب تاریخ داشته باشیم با قطر ِاین هوااا
هیچوقت با کتاب تاریخ کنار نیومدم و وقتی یادم اومد امسال یه کتاب تاریخ ِقطور داریم غمم گین شد
جادوی ِآبی.
هیچوقت با کتاب تاریخ کنار نیومدم و وقتی یادم اومد امسال یه کتاب تاریخ ِقطور داریم غمم گین شد
مطالعات نهم اینجوری بود که بخشایی که تاریخ داشت نمیخوندیو بازم نمره ی خوب میگرفتی ولی اینننننن یه کتاب ِکاملا جدااااستتتتت