جادوی ِآبی.
دارم کلی گربه جیگیلیلی میکشم بر اساس اکانتاتون:>💗
اگه برای من نکشی خری،💕
جادوی ِآبی.
آب بخورید، دوش بگیرید، خونه نمونید و هرگز به خاطر آدمها گریه نکنید .
معرفی میکنم سنجاق بعدی هستن:>