پلن امروز چیه؟ با دوستم لش میکنیم فیلم میبینیم خوراکی میخوریم و یه عالمه نقاشی میکشیم))))))))))))))))))
بساط خوراکی و نقاشیمونو با خانوم x برداشتیم بریم یه جا بساط کنیم پیکنیک طور* : )))))
مامانم میگه دیگه تو خونه اومدنت دست خداست🤡🤡🤡🤡🤡🤣🤣