من هنوز به ”بیا بوسش کنم خوب شه“ و ”قولِ انگشت کوچیکه“ اعتقاد دارم. خیلی واقعی بنظر میان.
واقعاً دیگه ارتباط با آدمای ادایی و سختگیر برام مشکله درود بر انسان های easygoing و خوش فاز.
لاو لنگوئج من پیامای پیگیریه،”سرما خوردگیت خوب شد؟ ، امتحانتو خوب دادی؟ ، رسیدی خونه؟“.