من عمیقا غمگینم، باشگاه میرم، کار میکنم،سفر میرم ، با رفیقام بیرون میرم، به خودم میرسم، ولی جونم غمگینه، تاحالا جونتون غمگین بوده؟ میفهمید چی میگم دیگه؟
از سلیقم اینطور بهتون بگم که بقیه شیک نوتلا و توت فرنگی گرفتن من شربت خاکشیر🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧