یه هدف دارم که بین ۱ ماه الی بیشتر میتونم بهش برسم*زیاد براش تلاش کردم ولی بین راه جا زدم و دوباره روز از نو روزی از نو **
اینو اینجا گفتم که بتونم سفت و سخت پای هدفم وایسم تا روزی که بیام بگم بلاخره موفق شدم^^
جادوی ِآبی.
میریم برای نقاشی کشیدن💆🏻♀️
خیلی قشنگ شدن ولی فعلا قابل پخش نیست)))))))))